Ga naar inhoud

contactpersonen loopt deze steeds vast


henk253

Aanbevolen berichten

In jouw adresboek is een verwijzing naar het game Pyramid solitaire saga all jewels aanwezig. Staat dit ook op je PC of wordt dat gespeeld vanuit Facebook. Ik ben geen facebook gebruiker vandaar mijn vraag.

 

Als tweede contactpersoon wordt :!0000 vermeld, enig idee hoe je daar aan komt?

 

2018-01-14_08h59_04.png.7945ddbf705912afcd3d1d9647bc280c.png

 

Zorg dat je Windows 7 opgestart hebt met je eigen account!!!!

 

Om jouw contactpersonen terug te vinden in de verkenner moeten eerst de verborgen mappen en bestanden zichtbaar gemaakt worden.

Hoe je dat moet doen in Windows 7 lees je hier.

 

Probeer dan nog eens om je contacten terug te vinden in de verkenner, via deze uitleg.

 

Geen resultaat? Wat levert het gebruik van View/ export contacts op? Het zou ook werken voor Live contacts.

 

2018-01-14_09h19_30.png.cd3132625928291eab68ebf3a62dcb32.png

 

 

levert bovenstaande allemaal niks op? Laat dan eens controleren op malware!

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@stegisoft

Ik heb wat moeite om dingen uit te leggen vandaar ik plaatjes vaak doe zodat je het kan zien wat ik ook zie.

Mijn account van windows live mail heeft dit zo staan met spel van facebook en aan geklikt al bij opstarten van mijn contacten en werkt niet.

Haar account staat dat niet en dat werkt wel, maar via haar kan ik niet in mijn contacten komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@clarkie

Bedankt voor je tips ga ze straks ook even proberen wou nu even reageren op je vragen.
vroeger had ik dat spel gespeeld via facebook en daar ook weer verwijderd.
Bij installeren van het spel kan je klikken op bewerken en daar kan je je email uitschakelen maar dat heb ik niet gedaan dus is ie schijnbaar in mijn contacten gekomen.

 

En als ik probeer om opnieuw te installeren en dan misschien email weg te halen(ach je probeerd dan van alles) dan krijg ik dit in scherm.

image.png.1cdacaacde7ced0aef8749f2896d25e4.png

 

en wat betreft :!0000 dit heb ik al jaren in de tijd van windows98 toen gaven een tip van als je dit boven in je contact personen zet dan gaat er geen automatische mail overal heen .

Want de pc begrijpt dit niet omdat pc  op 1 en of 0 werkt.

 

Zo ga eens aan de slag met je tips kom er later op terug.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou @clarkie had eerst via verkenner geprobeerd maar dat wou ook niet.

 

Toen 

Quote

levert het gebruik van View/ export contacts op? Het zou ook werken voor Live contacts.

 

geinstalleerd en ja hoor daar komen alle contact personen aan  en die heb ik nu op geslagen daar zag je dan ook dat spel van facebook in staan.

 

image.png.0a4983dd8891a4f39dbb743de9960cd5.png

 

dus nu kan ik de namen hand matig in me nieuwe thunderbird mail programma zetten en dan is het voor mij weer klaar.

 

Maar blijft het toch vreemd vinden.

 

bedankt voor de hulp die geboden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, henk253 zei:

Nou @clarkie had eerst via verkenner geprobeerd maar dat wou ook niet.

 

Toen 

geinstalleerd en ja hoor daar komen alle contact personen aan  en die heb ik nu op geslagen daar zag je dan ook dat spel van facebook in staan.

 

image.png.0a4983dd8891a4f39dbb743de9960cd5.png

 

dus nu kan ik de namen hand matig in me nieuwe thunderbird mail programma zetten en dan is het voor mij weer klaar.

 

 

Je kan er meerdere tegelijk selecteren en naar excel exporteren via csv bestand indien je dat op je pc staan hebt.

Dan kan je het importeren in Thunderbird, zie deze link

 

Spoiler

LiveContactsView is a small utility that allows you to view the details of all contacts in your Windows Live Messenger. For each contact, LiveContactsView display the following fields: Email address, nickname, quick name, first name, last name, and more. You can easily select one or more contacts and then export them into text/xml/html/csv file, or copy them into the clipboard and then paste them into Excel or to other spreadsheet application.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je handmatig doet dan moet het ook correct zijn.

Er mag zelfs geen spatie te zien zijn.

Het gebeurd dat je bij kopiëren en plakken teveel had gekopieerd door met de muis te ver selecteren.

Als er ook een spatie bij zit dan kan het zelfs een programma op tilt zetten.

 

In bijlage ziet je een voorbeeld en duw met de muis zover als je kan op test

Je ziet dan dat bij eerste test 2 spatie voorkomen en bij de tweede test niet.

test1.txt

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.