Ga naar inhoud

zwarte rand


bettina

Aanbevolen berichten

De foto hierboven toont duidelijk niet de Lenovo ThinkVision L151, want die ziet er zo uit:

 

5a54bfdbe4e69-Lenovo_ThinkVision_L151_Sp

 

Ik denk wel dat de monitor waarvan jij hierboven een foto laat zien, een 15 inch monitor is en dat je hem zou kunnen aansluiten, waarbij je kiest voor de resolutie 1024x768.

Gewoon proberen of je dan goed beeld krijgt. Kan geen kwaad. Krijg je geen beeld op die monitor, dan sluit je de Triniton weer aan.

Werkt die 'modernere' monitor wel en ben je er tevreden mee, dan ben je natuurlijk klaar.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Maar heb je interesse in een ander, iets grotere monitor, maar heb je weinig geld en woon je in Nederland? Ga dan naar deze website (Marktplaats): https://www.marktplaats.nl/z/computers-en-software/monitoren-en-beeldschermen.html?categoryId=336&sortBy=price&sortOrder=increasing&attributes=S%2C2511&startDateFrom=always

 

Ik heb er al voor gezorgd dat de aangeboden beeldschermen zijn gesorteerd op prijs: van Laag (gratis) naar Hoog.

Je kunt zelf in de linker kolom meer keuzes maken, bijvoorbeeld voor de grootte van de monitor.

Natuurlijk wil je niet 200 km gaan reizen om een gratis monitor of een monitor van een tientje op te gaan halen.

Bovenaan de pagina kun jij je postcode intypen, daarna klik je op de knop Alle afstanden, waarna je zelf kunt instellen hoever de aangeboden beeldschermen van jouw woonplaats verwijderd mogen liggen. En daarna klik je op de knop Zoek. Probeer maar even.

Om te kunnen reageren op advertenties op Marktplaats, zul je je wel als lid van Marktplaats moeten registreren.

 

5a54c28ad9baa-afstand_tot_aangeboden_mon

 

Er is een behoorlijk aanbod van goedkope tweedehands beeldschermen. Natuurlijk moet je alle beschrijvingen lezen. Je kiest niet voor een monitor waar bij staat dat die een defect heeft.

Bovendien moet je eisen dat je vóór betaling het beeldscherm in werking wilt zien. Omdat je gekozen hebt voor het tonen van goedkope monitors in jouw buurt, kun je die monitor ook zelf ophalen en in werking zien.

 

In iedere stad en in bijna ieder dorp is ook  wel een winkel in tweedehands artikelen. In mijn dorp (16.000 inwoners) zijn er zelfs twee van die winkels. Ook daar kun je gaan kijken.

Jij bent weinig gewend met je 15 inch monitors, maar ik zou toch minstens voor een 19 inch monitor gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.