Ga naar inhoud

Beveiliging


bernard

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Beste bernard, dit lijkt wel een soort twee strijd te worden waar ik zeker niet aan mee ga doen en iedereen heeft en mag natuurlijk een eigen mening hebben.
Maar dit moet en TS (Topic Starter) zoals jij niet op de verkeerde gedachte brengen van het gebruik van zijn pc.
Zoals ik al schreef zijn de programma die je gebruikt goed en ook veilig in gebruik neem Ccleaner mocht je het register schoonmaken
krijg je een melding: een back-up te maken, klik op JA en plaats dit in een map die je daarvoor aanmaakt.
Zo kan je dit altijd weer terug zetten en een systeemkopie elke week terug zetten zou ik zeker niet doen want dan raak je ook alle gemaakte documenten
en updates kwijt die je in die week heb gemaakt.

Ccleaner is alleen maar een clean tool niets meer en niks minder en heeft niks met back-up software te maken.
Dan over back-uppen daar heb je vele manieren voor zoals de simpelste wat ik al beschrijf het één op één kopiëren en plakken naar een USB-stick
is veilig genoeg.
En zou je een image willen maken is dit zeker een aanrader: https://www.pc-helpforum.be/topic/65553-aomei-backupper-standaard-handleiding-nieuw/?page=1

Dit is mijn visie en kan jij uit onze antwoorden het genen doen wat bij je past.

 

Ik sluit dit onderwerp ook om verdere onnodige discussies te voorkomen.

aangepast door abbs
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • abbs sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.