Ga naar inhoud

Macro afboeken voorraadbeheer.


Roel1981

Aanbevolen berichten

Beste experts,

 

Ruime tijd geleden opende ik volgende topic: 

Ik ben uitstekend geholpen door Kweezie Wabbit en het topic werd dus afgesloten, ik wou dit heropenen omdat mijn vraag over hetzelfde bestand gaat, maar dat blijkt dus niet te lukken hierbij een nieuw topic.

Nu gaat het om het volgende: Ik heb een blad toegevoegd met naam "picklijst" hierin worden artikelen voor klanten in opgelijst, afgedrukt en adhv deze lijst uit het magazijn geplukt.

Nu had ik graag met 1 klik al de ingevoerde artikelen in deze lijst verwerkt, afboeken dus. De knop order verwerken moet eigenlijk hetzelfde doen als de knop afboeken in blad "Werkomgeving", maar dan niet voor 1 artikel, maar voor meerdere tegelijk (rij 9 tot 28) .

 

Ik heb geprobeerd de macro voor de knop afboeken aan te passen maar geraak er niet uit.

Iemand hier een idee om dit toch voor elkaar te krijgen?

 

Alvast bedankt! 

Magazijnbeheer 1.3.5 (picklijst).xls

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, vergeten te melden dat dit afgesloten mocht worden. 

 

Maar, door er nu al een paar dagen mee te werken, kom ik tot de vaststelling dat mijn verticaal zoeken op blad "werkomgeving" als " picklijst" niet helemaal lekker loopt.

Nieuwe artikelen worden gewoon onderaan de lijst bijgeschreven, als het wat onoverzichtelijk word sorteer ik ze terug in de lijst dat ze per leverancier wat bij elkaar staan.

Dat is meer een neurotisch trekje van mij want ik hoef maar te sorteren op leverancier en het staat ook bij elkaar, maar toch.

 

Dit heeft altijd goed gewerkt, maar nu merkte ik plots dat dit niet meer werkt.  met andere woorden de laatste 4 of 5 artikelen die ik in het blad " voorraad" heb toegevoegd, werden niet gevonden bij het zoeken in het blad "werkomgeving" of "picklijst". 

Als iemand hier raad mee weet dan kan ik jullie weer een jaar of 2 met rust laten. :-) 

 

P.S.: Dit is nu niet het probleem dat in de titel van het topic omschreven word, maar om hier nu een nieuw topic voor te maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Jean-Paul, 

 

Dus ik was goed bezig door het steeds te sorteren, gewoon geen erg in dat het ook echt nodig was. :) 

 

Als er een nieuw artikel word aangemaakt zal ik voortaan direct een lijn toevoegen op de correcte plaats zodat het alfabetisch gerangschikt is. 

Want om een of andere reden word de selectie van kolom A wel uitgebreid bij het sorteren, maar enkel tot tegen kolom J . De prijzen neemt hij niet mee. 

Ik dacht omdat er een lege kolom tussen staat, maar als ik deze weg doe werkt het nog niet.

Misschien omdat de notatie van de cel op valuta staat, maar als ik hier getal van maak werkt het nog niet. 

Heeft het misschien iets met de filter of de geblokkeerde titel te maken?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.