Ga naar inhoud

Windows 10 failure


Buffalodiehard

Aanbevolen berichten

Moderator,

 

Bij het drukken op de Window toets onderaan de werkbald klapt het windows menu scherm niet meer uit, bij het drukken op de melding toets flapt het meldingscherm niet meer uit. Meerdere aps zoals Foto's , skype werken niet meer als je ze oproept. Het updaten van Windows sofware mislukt vaak en wordt keer op keer herhaald en mislukt; kortom de app functioning is grondig mis. Onlangs Skype nog herinstalleerd, bij drukken op de app , flipt kort het groene app venster kort op om vervolgens weer te sluiten.... Hoe kan ik dit verhelpen ? Graag uw advies . Dank U Buffalodiehard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Droske ,

Mozilla Firefox,Microsoft Explorer Edge en Google Chrome zijn gerest zoals gevraagd. Bij het heropstarten deed zich een windows update voor . Terug is windows updater 1709 mislukt. De browers nemen nog steeds ongeveer een halve minuut in beslag om op te starten na het aanvinken op de taakbalk. De windowstoets ,meldingen , apps berichten , skype en foto's werken nog steeds niet. Er is een fout opgetreden met app Foto's, mail....Neem contact op met de systeembeheerder om de app te hersellen of om opnieuw te installeren....

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, droske zei:

Hoe ver sta je HIER (klik) mee?

Ik vroeg me af waarom je daar niets meer van je hebt laten horen. Je hebt daar je helpers in de steek gelaten en jezelf benadeeld, met het gevolg dat je van het ene probleem in het andere sukkelt.

Waarom heb je daar destijds niet verder gewerkt a.u.b. ?

Een dergelijke houding doet ons al eens nadenken of we hier nu weer niet die kant op gaan hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn inderdaad verzachtende omstandigheden maar dan had je toch beter verder gegaan daar waar je destijds bent gestopt. Daar ben je de laatste dagen van oktober nog heel actief geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, droske zei:

Hoe ver sta je HIER (klik) mee?

Dat topic werd afgesloten met een verwijzing naar het huidige.

We gann dus hier verder.

De oorzaak ligt vermoedelijk bij het feit dat de windows updates niet correct worden uitgevoerd (wat niet noodzakelijk de schuld is van buffalodiehard).

Daarom laat ik het verder over aan droske die hier meer ervaring mee heeft.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.