Ga naar inhoud

Zwarte omranding lettertype


Stamperken

Aanbevolen berichten

Wanneer je dubbelklikt op het .pdn bestand, zal de afbeelding geopend worden in het programma paint.net.

Klik daarna in de menubalk van paint.net op Bestand > Opslaan als > en sla de afbeelding op als .jpg bestand.

Sluit het programma paint.net. Wanneer je daarna dubbelklikt op die .jpg afbeelding, zal hij automatisch geopend worden door je standaard fotoviewer. Welke dat is kun je zelf instellen. Ik heb Windows Photo Viewer ingesteld als mijn standaard fotoviewer.

Wat je ook kunt doen is met de rechter muisknop klikken op het .jpg bestand. In het contextmenu kies je dan Openen met, en daarna kies je het programma waarmee je de afbeelding wilt bekijken.

 

Ik heb in dit topic 3 afbeeldingen met ijsberen geplaatst

1. Grondoefening, gemaakt met Photoshop Elements. Deze afbeelding is een .png bestand

2. Grondoefening, gemaakt met paint.net. Deze afbeelding is ook een .png bestand

3. De slapende ijsbeer, gemaakt met paint.net. Deze afbeelding is een .jpg bestand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.