Ga naar inhoud

Imap in Outlook 2010


mvmalssen

Aanbevolen berichten

Hallo,

Eergisteren kreeg ik in Outlook 2010 de foutmelding dat imap in Gmail niet meer werkt.

 

IK heb van alles geprobeerd om dit te herstellen, maar helaas lukt dit niet.

Vandaag heb ik mijn gmail account in Outlook 2010 verwijderd en geprobeerd deze opnieuw aan te maken.

Helaas niets gaat goed en ik weet  niet meer wat ik nog kan doen.

 

Zou u mij s.v.p. kunnen helpen?

Alvast dankjewel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jonas,

Allereerst moet ik zeggen dat ik heel erg teleurgesteld was, omdat ik niets van jullie hoorde. Dit was ik niet van jullie gewend.

 

Gisterenavond ben ik verder op het internet gaan zoeken. Uiteindelijk vond ik de volgende oplossing. Zelf vind ik ze niet zo ideaal, maar het werkt.

 

Ga in gmail naar instellingen>accounts en imports>andere instellingen van google account>inloggen en beveiliging>Apps met lagere beveiliging toestaan>knop naar rechts op AAN schuiven.

Gmail weer afsluiten en in outlook nieuw account aanmaken.

 

Misschien hebben jullie nog een betere oplossing.

Groetjes

Margret

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Margret,

Een tijdje terug had ik hetzelfde probleem en heb dezelfde oplossing gebruikt, maar ik meen mij te herinneren dat NA het  aanmaken van de account(s), je de knop

Apps met lagere beveiliging toestaan  terug kan uitschakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi margret. Ik weet dat dit niermt onze gewoonte is maar wij hebben volgebd motto:

Als we het kunnen oplossen, helpen we. Zijn we niet zeker of kunnen we ekel 1 piste afgaan, blijver we er vanaf en laten we het over aan andere leden. Dit om nutteloze reacties tegen te gaan. 

Mvg,

Jonas. 

P.s. alvast bedankt voor uw reactie waarin u de oplossing laat weten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.