Ga naar inhoud

ingebouwde microfoon werkt niet


Theo2602

Aanbevolen berichten

De ingebouwde micro van mijn dochter haar laptop werkt niet meer. Na wat Googlen kwam ik op:

https://www.pc-helpforum.be/topic/32408-ingebouwe-microfoon-werkt-niet/

De gewone vragen werden gesteld over aparaatbeheer enz en uiteindelijk vroeg men om Specy vd laptop te plaatsen.

Hier is dat, hopelijk kan me iemand helpen.

Specy Chris.txt

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb de bijlage aangepast omdat het serienummer er open en bloot in stond.

 

Het is beter om te werken met een snapshot dan met een tekstbestand.

Start speccy op en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de voormiddag ben ik er meestal wel.

 

Ik heb het logje al eens bekeken en nu heb ik enkele vraagjes.

Het lijkt mij een oudere pc van Packard Bell waar onlangs (13/01) windows 10 werd op geinstalleerd.

Kan je het volledig model en type van de pc opgeven?

Welke windows stond er oorspronkelijk op en wie heeft de installatie van windows 10 gedaan?

Ik vraag dit omdat ik sporen heb gevonden van een tool om Microsoft producten op een illegale manier te activeren.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat type zal ik opgeven als ik bij haar ben, en als ik het vindt. Haar laptop, juist zoals de mijne, heb ik gekocht, langs 2de hands, bij iemand die dat, als bijverdienste doet. Uiteraard kopen die mannen geen licenties. Als hij na een tijdje een licentie vraagt, draai je dat programma. Ik heb al verschillende keren licenties gekocht, en die werken nooit. Van toen ik die laptop kocht stond daar W10 op, maar zij had zo erg geknoeid dat ik het opnieuw moest laten installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.