Ga naar inhoud

Bijzondere momenten !


kape

Aanbevolen berichten

Heb je bijzondere momenten te melden ... de viering van je 100ste verjaardag of het verblijf van 10 jaar op dit forum en andere belangrijke momenten uit je privé- of forumleven ... dan is dit "the place to post". De felicitaties zullen je dan ongetwijfeld rond je oren vliegen.

 

Om alle discussies over het aantal berichten of het aantal felicitaties te voorkomen, horen deze niet (meer) thuis in dit topic. Deze cijfertjes bepalen niet altijd de kwaliteit of de aard van de getallen. Daarom gaan we het - vanaf heden - daarover niet meer hebben :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het oude is definitief verwijderd en zal ook niet terugkeren op PCH. En indien dit nieuwe topic even hard ontspoort als het vorige, zal er GEEN volgend topic "Bijzondere momenten" meer op PCH verschijnen. Voor alle gebruikers alvast een stimulans om het voortaan "netjes" te houden, zodat we deze ultieme beslissing niet moeten nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, wel, wel ... een grote verandering hier na al die heisa!

Propere oplossing, maar toch enigszins spijtig dat al de andere leuke "Bijzondere momenten" nu in de prullenbak liggen!

Maar kan Kape best begrijpen.

 

Moet wel lukken dat ik nu net de eerste ben om iets te melden in dit nieuwe topic.

Maar desondanks was ik toch sowieso van plan hier te laten weten dat ik net vandaag al 2 jaar rookvrij ben :):)!!!

En dit na 50 jaar lang een pakje Belga (of soms meer) er door geblazen te hebben.

Voor mij persoonlijk dus toch  ... een "bijzonder moment" of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Calvus zei:

Wel, wel, wel ... een grote verandering hier na al die heisa!

Propere oplossing, maar toch enigszins spijtig dat al de andere leuke "Bijzondere momenten" nu in de prullenbak liggen!

Helemaal mee eens, Calvus ... maar het doet me genoegen dat we nu weer met een héél positief "bijzonder moment" kunnen beginnen. Gefeliciteerd ... en houden zo :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.