Ga naar inhoud

Bijzondere momenten !


kape

Aanbevolen berichten

 Ja dat heb ik nu ook maar ik bedoelde de zin in een sigaret als je lekker getafeld hebt of met je makkers aan de toog zit.

Op die momenten is het nu wel makkelijker om er niet aan toe te geven. 

Zo kan ik wel inbeelden.

Bekijk het zo:

Als het regent of het is koud moeten die mannen / vrouwen buiten roken terwijl jij lekker warm binnen zit.

Dan ben ik erg blij dat ik gestopt ben.

Tegenwoordig mag je bijna alleen nog buiten roken en zelfs in Ziekenhuizen en mogelijk ook andere plaatsen moet je ferm ver wandelen om te buiten te mogen roken.

Er kom vroeg of laat een trends dat mensen die nog roken uitsluit.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...
  • 1 maand later...

Misschien leuk om te delen: in de weinige vrije uurtjes die ik heb zoek ik mijn ontspanning in het zoeken met de metaal detector. Sinds kort heb ik hierover mijn eigen vlogkanaal: Digging for history Gewoon wat korte filmpjes over wat voor leuks en moois ik zo nu en dan uit de grond naar boven mag toveren. Mocht je het leuk vinden, kun je abonnee worden. Hoe meer abonnees, hoe leuker ik dat natuurlijk vind. Laat ik wel zo eerlijk zijn :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik wil niemand ontmoedigen, maar het is, zoals met elke verslaving, een lange strijd. Nu ben ik meer dan dertig jaar gestopt, maar heb daarvoor veel pogingen gedaan, waarbij ik ook soms enkele jaren 'rookvrij' was. Nu moet ik geen angst meer hebben van hervallen want met mijn 82 en wat gezondheidsproblemen, zou ik stikken bij de eerste trek.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.