Ga naar inhoud

Thuisgroep en andere ellende


Theo2602

Aanbevolen berichten

Dat is niet erg.

Gewoon terug een verbinding maken.

Misschien best andere wifi tijdelijk uitvinken: automatisch verbinding maken anders gaat Windows naar Bbox wifi (ook andere wwifi verbinding doen)

Als je uit vinkt dan zal Windows geen verbinding met de Wifi maken zoals Bbox en dan moet je tijdelijke handmatig verbinding doen (voorlopig altijd uitvinken)

 

wifistandaarduit.jpg.36b742a9a7d9aae273c293d564058d64.jpg

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

SSID geeft je een naam maar voorlopig niet zoals die van BBOX (proximus)

Geeft een naam linknet of zo

Paswoord kan je ook eventueel ingeven (onthouden)

Klik op volgende.

Mogelijk moet je opnieuw een verbinding maken met Linknet + paswoord

 

Ik ben voorstaander om 2.4 ghz een ander SSID naam te geven dan 5.0 ghz

Op die manier kan je de computer zeggen dat hij enkel met 5.0 ghz verbinding maakt.

Voorbeeld: linknet en linknet5

5 voor 5 ghz

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op allebei dezelfde naam en passwoord?

Het mag maar ik zou het niet doen. Ik ben voorstaande om 2 wifi  SSID signalen in te geven.

Indien je alleen toestellen heb met N of AC dan kan je zelfs 2.4 Ghz uitschakelen. (hou wel rekening mee met oude tablet of gsm)

Later kan je annie instellen maar ik weet niet hoeveel je kan veranderen bij AP.

Doch moest het zijn dat het niet kan dan weet je ook perfect hoe je moet doen na reset.

Heb je daar meer mogelijkheden om in te stellen?

 

Vorig bericht van u is beheerderaccount om naar uw AP te gaan en dus niet voor de Wifi.

Vul paswoord en nog eens paswoord en uw hond naam of zo voor het geval je uw paswoord vergeet.

In zou het opschrijven.

Zonder paswoord kan een hacker bij u binnen.

 

 

 

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Theo2602 zei:

Tot hiertoe doe ik alles hetzelfde dan daarvoor. De plaats waar het fout liep moet dus nog komen.

 

Misschien! En ook een verdere eventuele fout kan opgelost worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.