Ga naar inhoud

Thuisgroep en andere ellende


Theo2602

Aanbevolen berichten

Het ligt aan de kabel, ook in de studio even verbinding, dan weer niet enz

Als ik op die ipconfig druk, vliegt er een schaduw over het scherm, maar ik zie niets, ook op mijn desktop is dat zo???? Normaal moet daar toch iets open gaan hé

Ik heb er ipconfig /all van gemaakt, en dan zie ik dat venstertje even, maar het gaat even snel weg.

 

 

aangepast door Theo2602
Link naar reactie
Delen op andere sites

Werk uw laptop wel goed want ipconfig /all is gewoon een Windows commando in cmd of opdrachtprompt.

 

Open opdrachtprompt als administrator

 

Kopieer onderstaande tekst

ipconfig /all > c:\mijnip.txt

 

Ga nu naar c:\ en dan ziet je daar mijnip.txt en dubbelklik erop doch je kan mijnip.txt ook toevoegen aan uw bericht.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je moe ben wacht je gewoon tot je weer goed voelt.

We hebben alle tijd.

start als administrator

 

Klik zachtjes met de rechtermuisknop op cmd en dan zie je als administrator uitvoeren

Windows + R is gewoon cmd

Het is beter om Windows toets + S en dan cmd en dan met de rechtermuisknop als administrator klikken

 

Werkt cmd of opdrachtprompt niet dan kan je ook met de linkermuis op start klikken en dan Windows powershell (admin) klikken

Je kan daar ook ipconfig /all > c:\mijnip.txt uitvoeren.

 

Nota: dos bestaat niet.

Dos heet nu cmd omdat cmd ook 64 bits en hoger programma kan starten en dat kan dos niet.

powershell kan nog meer dan cmd

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

image.png.53d660a81a1dda81f298193823c51e37.png

 

 

Is dat wat je zoekt? Vannacht dacht ik er aan dat de switchbox waarop nu mijn 2 desktops en de linksys zijn aangekoppeld niet opstond. Vanmorgen ging ik zien, en hij stond af! Hoera, maar dat duurde niet lang. Juist zoals gisteren werkt mijn mobiel 100%, en ook op de laptop zag ik Linknet staan, maar toen ik er op klikte, moest ik een wachtwoord geven en daarna opslaan, maar dat lukte niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, je had cmd als administrator gedaan maar het is te weinig.

Je kan beter onderstaande in cmd doen.

ipconfig /all > c:\mijnip.txt

 

Daarna naar c: gaan en dan zie je mijnip.txt

 

Uw laptop draadloos netwerkkaart werkt goed en dus moet je niet zoeken naar drivers.

Mijn draadloos driver is misschien 2 jaar oud en nog steeds goed.

Waarom zoek je naar zulke dingen als we niet vragen?

Dat heeft totaal niks met AP te maken.

 

Nota: als een driver goed werkt update dan nooit.

Het is niet zo dat update beter is.

 

opzoekmijnip.jpg.0abde607ad85a5ef149b77de33eb1607.jpg

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar die driver is wel gevraagd, door wie weet ik niet.

Ik moet nu gaan winkelen, had nooit verwacht dat er al zo vroeg reactie zou komen.

Zal straks mijn vrouw haar laptop nog eens meebrengen om te zien hoe die reageert.

Het rare is dat mijn mobiel een 'uitstekende' verbinding heeft.

Sory, maar moet nu weg.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.