Ga naar inhoud

Thuisgroep en andere ellende


Theo2602

Aanbevolen berichten

Ik heb alles gedaan, maar moet nog altijd een wachtwoord ingeven. Heb het wel kunnen inkorten tot Theo, dus niet erg meer.

Mijn accespoint is juist aangekomen, ga het dus aansluiten en dan hopen! Ik blijk niet goed gekozen te hebben, want het moet in het stopcontact!

 

accespoint.jpg

aangepast door Theo2602
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Theo2602 zei:

Ik heb alles gedaan, maar moet nog altijd een wachtwoord ingeven. Heb het wel kunnen inkorten tot Theo, dus niet erg meer.

Mijn accespoint is juist aangekomen, ga het dus aansluiten en dan hopen! Ik blijk niet goed gekozen te hebben, want het moet in het stopcontact!

 

accespoint.jpg

Zeer goed! Theo is je gebruikersnaam dus geen email adres meer in te geven. Heb je ook stap 2 (Wachtwoord volledig uitschakelen) kunnen uitvoeren? Dan moet je helemaal geen wachtwoord meer ingeven.

Alle sukses toegewenst bij het aansluiten van je access point.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vdhee

 

Geen wachtwoord?

 

Normaal gezien zie je aan de achterkant welke verbinding paswoord je moet geven en meestal staat ook de naam van de verbinding wifi (SSID)

Kijk ook eerst in de handleiding hoe je moet doen of kijk op deze pagina en je hebt verschillende mogelijkheden.

Ik zou kiezen voor access-point en dus moet je netwerkkabel van de router op aansluiten. (Naar beneden scrollen)

Netwerkkabel aansluiten en in stopcontact steken.

 

 

 

aangepast door kape
ongepaste tekst verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik zelf opnieuw reageer, blijkt jullie website die aan elkaar aan te sluiten. Er spelen twee dingen hé het passwoord voor mijn computer, en het installeren van mijn accespoint.  waarbij ik dus bij het opstarten geen passwoord moet geven.

 

Het tweede punt is mijn accespoint, dat, in de studio, waar het moet komen, geen verbinding maakte.

Ik heb de router in de woonkamer aangesloten, naast de modem, en kreeg zonder meer verbinding. 

Hoewel er een sleuteltje aanstaat, vroeg hij geen passwoord.

Ik heb in mijn studio een splitter staan, omdat ik daar twee desktops en dus de laptop, op aansloot.

Nu wil ik ipv de laptop daar nu het accespoint op aansluiten, kan dat geen probleem geven?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen probleem.

 

Als je iets fout gedaan hebt kan je altijd teruggaan naar de fabrieksinstellingen, en begin je opnieuw (met een schone lei).

 

Druk hiervoor op de "reset" toets (rechterkant van het AP) en houd deze ingedrukt tot het lampje vooraan op het toestel begint te blinken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik al gedaan, en kon inderdaad herbeginnen. Eerst kreeg ik de vraag of het accespoint met een kabel verbonden werd of als versterking voor WiFi. Ik koos het eerste en krijg nu dit beeld en heb daar vanboven als SSID de naam ANNIE gegeven, die ik ook voor gebruik en ook het passwoord, maar daaronder komt iets dat ik niet snap:

 

linksys.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK.

 

Je Access Point werkt op 2 frequentie-banden, de 2.4 GHz (waar je de gegevens al ingevuld hebt), en de 5 GHz: daar vul je exact hetzelfde in als erboven: zelfde netwerknaam, zelfde beveiligingsmodus, zelfde wachtwoord.

 

 

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.