Ga naar inhoud

Thuisgroep en andere ellende


Theo2602

Aanbevolen berichten

52 minuten geleden, kweezie wabbit zei:

Omdat we toen de gegevens van InSSider en Acrylic niet hadden en ook omdat er toen in een andere richting werd gezocht.

Maar bon: eind goed al goed zeker?

Ja, en die andere richtingen lagen heeeel gevoelig.... dat heb ik toch wel vervelend gevonden. Ik heb de wijsheid niet in pacht, maar omgekeerd geldt dat dan ook....

 

Mee eens: Maar bon: eind goed al goed zeker?....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vemoedelijk gaat de HP maar tot kanaal 11 en 
daarom werd de linknet ook niet gezien toen deze nog automatisch op kanaal 12 terechtkwam. 

Daarom is het belangrijk dat je AP een vaste IP geeft zodat ook de kanaal altijd hetzelfde is.

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat stond inderdaad op automatisch en eigenlijk heeft een tijdje geleden iemand al gezien dat het van 11 naar 12 was gesprongen. Nu staat hij vast op kanaal 6, en vermits ook mijn laptop er dadelijk opspringt is alles opgelost.

Nogmaals mijn dank aan Stegisoft en Vdhee, en laat ons er nu een slotje opzetten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Theo2602 zei:

Stegisoft en vdhee, het is dus zeker gelukt, want vanmorgen startte ik mijn laptop in de studio, en hoewel die gisteren in de voorplaats op ANNIE had gewerkt, opende hij nu onmiddelijk Linknet!

 

Super!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.