Ga naar inhoud

Blauw scherm na update windows 10


Kitty Aalders

Aanbevolen berichten

De logs tonen niet wat ik graag wilde zien.

Vandaar...

 

Download Blue Screen View.

Start het programma op.Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en Minidumps (.dmp-bestand).

Selecteer het eerste bestand uit de lijst onder Dump File en druk op Ctrl+A

Klik vervolgens op File (Bestand) en daarna op Save Selected Items (geselecteerde items opslaan) (Ctrl+S)

Sla het bestand op je bureaublad op.

Voeg nu het bestand als bijlage toe aan je volgend bericht.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

6 minuten geleden, Kitty Aalders zei:

Wat gebeurt er dan precies?

Windows wordt opnieuw over je huidige Windows heen geïnstalleerd zonder dat je iets kwijt speelt.

 

7 minuten geleden, Kitty Aalders zei:

dan krijg ik even blauw beeld

Maak daar eens een foto van en plaats het in je volgende antwoord zodat we kunnen zien wat dat precies is.

 

8 minuten geleden, Kitty Aalders zei:

vervolgens gebruikersnaam en wachtwoord klopt niet en start vervolgens gewoon op.

Dat snap ik niet. Hoe kan je pc opstarten als je gebruikersnaam en wachtwoord niet kloppen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In je filmpje wordt je e-mail adres getoond, daarom heb ik dat antwoord van u verborgen gezet.

 

Ik heb niet kunnen zien of je een wachtwoord hebt moeten invoeren alvorens je de melding krijgt "Gebruikersnaam en wachtwoord zijn onjuist".

Nadat je op OK geklikt hebt zie ik WEL je aanmeldingsscherm. en daar stopt het filmpje. We weten dus niet of je aanmeldingsscherm je gebruikersnaam en wachtwoord wel aanvaard heeft. Wellicht wel.

 

Is de pc zodanig ingesteld dat het aanmeldingsscherm normaal gezien wordt overgeslagen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open de verkenner en klik met rechts op de gewenste schijf. Begin met de C partitie en voer het ook op de andere partities uit als er die zijn.

Kies in het menu onderaan voor eigenschappen en open dan de tab extra.

Bovenaan bij foutcontrole klik je op nu controleren.

Vink beide vakjes aan en klik op start.

Dan krijg je de melding dat de schijf in gebruik is en ook de vraag om de controle uit te voeren bij de volgende opstart. Klik hier op ja, sluit alle openstaande programma's en herstart de pc.

De schijfcontrole zal nu worden uitgevoerd alvorens Windows op te starten.

Na afloop krijg je een overzicht van de toestand van de schijf.

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.