Ga naar inhoud

Vensterkleur wijzigen


Bammens

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op 17-2-2018 om 12:39, Bammens zei:

Ik werk met Windows 8 en heb in Word en Live Mail een witte achtergrond.  

 

 

Als je Word bedoelt dat een onderdeel is, je hebt niet vermeld welke versie je gebruikt, van Microsoft Office en je wil er het thema of achtergrond wijzigen moet je naar opties-> algemeen gaan.

 

2018-02-18_17h11_09.png.1d4461368ae58f5d8e5a4b59212d5de3.png

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, het is het allebei niet.

Stigisoft zegt dat ik op de afbeelding op 'Geavanceerd' moet klikken. Het probleem is echter dat deze afbeelding uitluitend voorkomt in Windows 7 en niet in Windows 8.

Ik heb de afbeelding meegestuurd om een voorbeeld te laten zien van hetgeen ik bedoel.

Als je in Windows 7 (zie foto) de kleur van het 'Actief venster' instelde, gaf hij deze kleur voor alle berichtenvensters aan: Mail, Word enz.

 

Clarkie, ik werk met Word 2003. Een tijdje geleden heb ik tegelijkertijd alle berichtenvensters kunnen veranderen. Helaas weet ik niet meer wat ik heb gedaan.

Volgens mij moet ik dat ergens in de instellingen doen en niet in Word.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is echter dat deze afbeelding uitluitend voorkomt in Windows 7 en niet in Windows 8

Het probleem is echter dat deze afbeelding uitluitend voorkomt in Windows 7 en niet in Windows 8

Uw afbeelding van Windows 8 ziet precies hetzelfde uit als in 7

In Windows 10 is dat anders.

 

Zie onderstaande afbeelding van jou eerste bericht

 

venster.jpg.5c3af69ebad0d0f7e923f792fa1b2885.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas...

Dit is niet wat ik zoek.

In ieder geval dank voor de moeite.

Misschien weet iemand anders het. Volgens mij zit het menuutje, zoals op de foto afgebeeld niet in Windows 8.1. Maar er moet ergens een optie zijn waarmee ik hetzelfde kan doen. Dus: vensterkleuren veranderen: actief venster, venstertekst enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.