Ga naar inhoud

Vensterkleur wijzigen


Bammens

Aanbevolen berichten

Klik met de rechter muisknop op een leeg gedeelte van het bureaublad en kies voor Aan persoonlijke voorkeur aanpassen (onderaan het lijstje).

Zie je dan onderaan de optie vensterkleur, klik er dan op om dit aan te passen.

image.png.7b3e7a1c38fbf736d56d59a9f070816d.png

 

In het volgende venster klik je dan op de link geavanceerde instellingen.

 

image.png.46b843296ceabd4952041acf91e0afcf.png

 

Dan krijg je normaal dit

 

image.png.510e00d737320d73278e5015af783aea.png

 

Is dit wat je zoekt?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Clarkie,

Het is mij duidelijk dat het menu, zoals op de foto, niet voorkomt in Windows 8.1

De vraag was ook, of er ergens een optie te vinden is, waarmee ik de vensterkleuren kan wijzigen.

Het kan n.l. wel. Ik heb dat een tijdje geleden gedaan. Mijn vensters waren zachtgeel en die heb ik veranderd naar wit. Het probleem is echter dat ik niet meer weet hoe ik dat precies heb gedaan.

Groet,

Bammens. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Bammens zei:

Clarkie,

Het is mij duidelijk dat het menu, zoals op de foto, niet voorkomt in Windows 8.1

De vraag was ook, of er ergens een optie te vinden is, waarmee ik de vensterkleuren kan wijzigen.

Het kan n.l. wel. Ik heb dat een tijdje geleden gedaan. Mijn vensters waren zachtgeel en die heb ik veranderd naar wit. Het probleem is echter dat ik niet meer weet hoe ik dat precies heb gedaan.

Groet,

Bammens. 

 

22 uren geleden, clarkie zei:

In Windows 10 is die functie- zoals getoond in jouw afbeelding- voor zover ik weet niet meer beschikbaar.

Zou me niet verwonderen dat die in Windows 8 ook niet meer beschikbaar was.

 

Neem volgende eens door: https://www.techsupportalert.com/content/how-change-windows-8-background-colour.htm

 

Awel ja....daarom de link naar een tip in mijn vorig bericht..

 

Heb ook al ergens gelezen dat door hoog contrast in te schakelen wel iets te veranderen aan de kleur.

 

https://support.microsoft.com/nl-be/help/13862/windows-use-high-contrast-mode

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.