Ga naar inhoud

Barcode generator


Cor-Assa

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

Beste helpers, ben een stuk verder gekomen met mijn progje, zal het hier uploaden.

Heb echter wederom een probleem met de C knop om de filters te resetten, was bedacht door Grote Woef en werkte perfect.

Ook het afdrukken van etiketten lijkt opgelost, gewoon een extra tabblad en dit configureren.

Wie kan mij helpen met de C knop en vooral wat en waarom het niet werkt zodat ik het de volgende keer zelf kan oplossen.

 

 

Excel Forum Test.xlsm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uw barcode 128 ziet anders uit dan een normale versie zoals vermeld op deze pagina

Nota: uw scanner moet wel ingesteld worden voor barcode 128

Normaal gezien zou je een boekje bij hebben en dan kan je uw scanner laten scannen op barcode 128 zodat je kan test of het werkt.

Je kan een gewone kladblok voor gebruiken als test.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt er op dat ik toch ergens het verkeerde font heb.

Als ik online een barcode generator aan de gang zet ziet dat er inderdaad anders uit dan in mijn excel bestand.

Maar ergens een andere font zoeken.

Er is een beperking tot 44 karakters toch?

Of mag het maximaal 6 zijn zonder de start, controle en stop codes?

 

Gr. Cor

aangepast door Cor-Assa
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij moet mij eens uitleggen waarom je een font moet hebben?

Enkel barcode moet je opslaan als cijfers in Excel.

Als je letterlijk ook font toevoegt dan zal excel een heel groot bestand worden en zelfs niet meer starten.

Als je product koop is al barcode voorzien.

Maak je het product zelf dan kan moet je barcode cijfers omzetten in font voor etiket.

Een voorbeeld dat je vanuit excel etiketten kan maken kan je lezen op deze pagina

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.