Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Vriendelijk verzoek: whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker.

Beste bezoeker. Je ziet deze tekst omdat een adblocker, plugin of andere software onze advertenties blokkeert. PC Helpforum helpt jaarlijks gratis duizenden mensen met computerproblemen. Deze website en server kunnen we enkel onderhouden dankzij de inkomsten uit advertenties. Vandaar een vriendelijk verzoek: whitelist onze site zodat we jullie gratis verder kunnen helpen. Klik hier om te lezen waarom en hoe je kunt whitelisten.

kenwoodje

beelden openen niet maximaal

Aanbevolen berichten

hallo even een vraagje:

werk met win 10  en ie 11

als ik snelkoppelingen open of ie 11 openen ze niet helemaal,zit rondom een randje.

heb al uittrekken gedaan en afsluiten,maar bij opnieuw weer het zelfde.

met f11 lukt het wel maar dat is niet de weg.

had eerder een programmatje maximizer dat werkte prima maar is niet meer.

wat kan ik er aan doen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Om welke reden werkt je nog met IE11

Die browser kan tegenwoordig veel dingen niet meer doen wat je op internet ziet.

Ik zou overschakelen in EDGE of Firefox of Chrome en eventueel andere en dat ook voor de veiligheid van uw pc.

IE11 is alleen nog goed voor site met oude spelletjes.

Helaas ben je meteen niet veilig aan het spelen.

Ik begrijp niet dat Microsoft bij de laatste grote update ook niet meteen IE11 had verwijdert.

Dat zou beter zijn voor iedereen inclusief site waar spelletje wordt gespeeld moeten naar de nieuwe norm gaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    16

ik vind het veel handiger dat ik boven de balk heb met  beeld / extra / favorieten / bestand etc

heb ik nog een [probleem] soms valt het beeld weg en komt weet terug.

de energie instellingen staan op nooit uitschakelen ,wat kan dit zijn?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.