Ga naar inhoud

Schijf C bijna vol


martien54

Aanbevolen berichten

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

7 uren geleden, martien54 zei:

ik heb op C 5,79 van de 97,5 over...

 

Er staan mappen tussen van 2012.... Al overwogen om een versie installatie te doen die alle problemen oplost?

En... ik vind 97.5 veel te krap voor windows, ik weet ... een aantal mensen zal zeggen het kan... maar mijn ervaring is dat vragensteller vaak niet in staat zijn om dit goed te hanteren. Prima, niet iedereen kan alles.

Ik zou zo wie zo naar een minimaal 2x grotere partitie of schijf gaan, dit is voor onervaren mensen imho vragen om problemen....

Zo wie zo de verse installatie.

Succes.

aangepast door route99
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, route99 zei:

ik vind 97.5 veel te krap voor windows, ik weet ... een aantal mensen zal zeggen het kan

Voor een klassieke windows is het idd krap - maar er zijn (op bepaalde laptops bv) 'uitgeklede / basis'windows die maar 30 Gig in beslag nemen...

 

Wat ik opmerkte: die mappen staan onder C:/User/Freddy/Appdata/Local  - terwijl TS zich Martien noemt (dit kan wel samengaan natuurlijk)

Die User Freddy is toch geen oude account die weg mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, route99 zei:

Er staan mappen tussen van 2012.... Al overwogen om een versie installatie te doen die alle problemen oplost?

En... ik vind 97.5 veel te krap voor windows, ik weet ... een aantal mensen zal zeggen het kan... maar mijn ervaring is dat vragensteller vaak niet in staat zijn om dit goed te hanteren. Prima, niet iedereen kan alles.

Ik zou zo wie zo naar een minimaal 2x grotere partitie of schijf gaan, dit is voor onervaren mensen imho vragen om problemen....

Zo wie zo de verse installatie.

Succes.

wat bedoel je met verse installatie, alles herinstalleren? die pc is al ouder, ik weet niet in hoeverre het nog waard is om er kosten voor te doen, eenmaal probeerde ik de c te vergroten maar helaas is mijn kennis niet groot genoeg want het liep in het honderd.........

Heb ook geen cd voor herinstallatie, die heeft de verkoper er niet bijgeleverd, ik kan hem natuurlijk wel contacteren met de vraag

 

op de D heb ik 211 van de 368 vrij, ik probeer zoveel mogelijk op de D te plaatsen maar programma's heb ik niet steeds de keuze

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Passer zei:

Voor een klassieke windows is het idd krap - maar er zijn (op bepaalde laptops bv) 'uitgeklede / basis'windows die maar 30 Gig in beslag nemen...

 

Wat ik opmerkte: die mappen staan onder C:/User/Freddy/Appdata/Local  - terwijl TS zich Martien noemt (dit kan wel samengaan natuurlijk)

Die User Freddy is toch geen oude account die weg mag?

Freddy is mijn man, pc werd op zijn naam ingesteld, ik weet niet of dit verder belang heeft, ik ben namelijk diegene die "bijna" alles doet op de pc :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.