Ga naar inhoud

hyperlinks werken niet meer


jantjeschelling

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@jantjeschelling

Je vraag tegelijk op meerdere forums plaatsen is volgens de forums codes niet netjes.

Ik kan het begrijpen omdat jij met een probleem zit die je het liefst zo snel mogelijk opgelost wil hebben.

Maar als je de vraag op meerdere forums zet kan dat vaak verkeerd werken omdat het ene forum niet weet wat het andere doet.

Je zet meerde mensen aan het werk terwijl ze misschien het zelfde antwoord geven en de ene onnodig bezig is (we zijn vrijwilligers) en zo onnodig tijd verspillen

die we dan aan ander mensen met problemen konden besteden je bent niet de enigste met problemen.

Dus maak een keuze op welk forum je verder wild gaan lukt daar niet of hier niet kan je altijd nog terug gaan naar een ander forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Oke, een moeilijk verhaal ja. Maar doet geen enkele hyperlink het in Word, Exel enz

En ook elke Hyperlink in een bericht, stat het met elkaar in verbinden via thuis netwerk of zo?

Het lijkt wel door en synchronisatie overal het zelfde te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, jantjeschelling zei:

ook in word werkt het niet

 

En ik maak gewoon een hele simpele link. Bijvoorbeeld naar een foto of pdf document . Die zich dan bevind op dezelfde schijf

maar geef toch steeds die foutmelding.    en ik werk ook niet op een thuisnetwerk.

bizar !

ik zet bijvoorbeeld gewoon een vorm of afbeelding neer , en die link ik dan bijvoorbeeld naar een ander document of andere afbeelding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.