Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

jantjeschelling

hyperlinks werken niet meer

Aanbevolen berichten

@jantjeschelling

Je vraag tegelijk op meerdere forums plaatsen is volgens de forums codes niet netjes.

Ik kan het begrijpen omdat jij met een probleem zit die je het liefst zo snel mogelijk opgelost wil hebben.

Maar als je de vraag op meerdere forums zet kan dat vaak verkeerd werken omdat het ene forum niet weet wat het andere doet.

Je zet meerde mensen aan het werk terwijl ze misschien het zelfde antwoord geven en de ene onnodig bezig is (we zijn vrijwilligers) en zo onnodig tijd verspillen

die we dan aan ander mensen met problemen konden besteden je bent niet de enigste met problemen.

Dus maak een keuze op welk forum je verder wild gaan lukt daar niet of hier niet kan je altijd nog terug gaan naar een ander forum.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    1

ja , dat heb ik ook al gedaan.

daarna de hele microsoft versie eraf gehaald , daarna alles gecleand met ccleaner .

en op nieuw geherinstalleerd.

ook even gekeken op mijn laptop maar daar doen de links het ook niet, ook met dezelfde melding.

pc en laptop wordt alleen thuis prive gebruikt

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Hallo,

Oke, een moeilijk verhaal ja. Maar doet geen enkele hyperlink het in Word, Exel enz

En ook elke Hyperlink in een bericht, stat het met elkaar in verbinden via thuis netwerk of zo?

Het lijkt wel door en synchronisatie overal het zelfde te zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    1

ook in word werkt het niet

En ik maak gewoon een hele simpele link. Bijvoorbeeld naar een foto of pdf document . Die zich dan bevind op dezelfde schijf

maar geef toch steeds die foutmelding.    en ik werk ook niet op een thuisnetwerk.

bizar !

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    1
    3 minuten geleden, jantjeschelling zei:

ook in word werkt het niet

En ik maak gewoon een hele simpele link. Bijvoorbeeld naar een foto of pdf document . Die zich dan bevind op dezelfde schijf

maar geef toch steeds die foutmelding.    en ik werk ook niet op een thuisnetwerk.

bizar !

ik zet bijvoorbeeld gewoon een vorm of afbeelding neer , en die link ik dan bijvoorbeeld naar een ander document of andere afbeelding.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.