Ga naar inhoud

vergelijken


desktop

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb vele malen geprobeerd met verticaal zoeken echter mij lukt het niet.

Ik heb in de bijlage een voorbeeld in kolom G staan waarden, als in kolom F waarden staan die overeenkomen met komen moeten op dezelfde rij komen te staan. 

Dus in kolom G staan bv getallen 1 t/m 16 maar in kolom F staan een paar getallen en staan willekeurig verspreid.

Kan wil iemand aub helpen.

mvg Jan

 

vergelijken waarden.xlsm.xlsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, desktop zei:

Hallo, ik heb vele malen geprobeerd met verticaal zoeken echter mij lukt het niet.

Ik heb in de bijlage een voorbeeld in kolom G staan waarden, als in kolom F waarden staan die overeenkomen met komen moeten op dezelfde rij komen te staan. 

Dus in kolom G staan bv getallen 1 t/m 16 maar in kolom F staan een paar getallen en staan willekeurig verspreid.

Kan wil iemand aub helpen.

mvg Jan

 

vergelijken waarden.xlsm.xlsx

 

vergelijken waarden.xlsm.xlsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, weer een vergissing het werkt niet ik was te voorbarig de karakters komen toch niet naast elkander op dezelfde rij te staan.

Kolom G met de vaste gegevens "kijkt" in kolom C en als deze een karakter vindt wat overeenkomt met karakters in kolom G moet deze in kolom F komen te staan naast het zelfde karakter.

mvg Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.