Ga naar inhoud

Verbinding met modem


Aanbevolen berichten

  • Ga met je cursor rechtsonder in het scherm naar het wifi-icoontje en klik hierop.
 
1516276748942.png
 
 
  • Je ziet nu de wifi-netwerken. Klik op TELENETHOMESPOT.
  • Vink Automatisch verbinding maken uit.
     

Bron: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/pc-of-laptop-verbindt-niet-met-draadloze-priv-netwerk-maar-met-telenet-homespot-wat-nu/

 
Heb je een zwarte of een witte Telenet modem? Met die witte blijken er veel problemen te zijn.
 
aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites

hey droske

ik heb een zwarte modem

bij telenet homespot staat het vinkje altijd uit bij automatisch verbinding maken

 

deze morgen had ik geen problemen, hij vond telenet altijd, 

deze middag dan weer niet

heb daarom eens op mijn telenet site bij modem details, alle toestellen eens verwijderd, de beveiliging eens verandert,

de pc heropgestart, beveiliging terug op normale beveiligings protocol

weer alles heropgestart, 

en tot nog toe vind hij elke keer mijn hoofd internet

 

ik hoop dat het hierbij opgelost is, maar daar vrees ik voor

ik hou je op de hoogte want deze avond heb ik weer internet nodig om te werken

wanneer hij het weer niet vind zal er niks anders op zitten dan de stekker weer uit te trekken voor een snelle oplossing ;) 

groetjes brenda 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@engelbewaarster3

 

Er is geen enkele noodzaak om telkens een nieuw account aan te maken voor elk bericht dat je plaatst. Je andere accounts engelbewaarster, bunny1 en brenda LovesBunnies zijn allemaal geschrapt en de berichten samengevoegd onder je huidige account engelbewaarster3. Zou je dan ook enkel met dit account willen verder werken a.u.b., zodat het voor iedereen duidelijk is dat het om hetzelfde probleem en dezelfde gebruiker gaat.

 

Dank bij voorbaat !

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag kape

wist niet dat er elke keer een andere naam gebruikt werd,

goed dat je me dit laat weten want weet niet hoe dit komt

 

wil wel nog zeggen dat het probleem opgelost is

heb in het venster van netwerk centrum - geavanceerde instellingen - het netwerk profiel gewijzigd

om het netwerk detectie in te schakelen

en sedertdien heb ik geen problemen meer 

dus mag de topic gesloten worden

alvast bedankt voor de begeleiding :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, engelbewaarster3 zei:

dag kape

wist niet dat er elke keer een andere naam gebruikt werd,

goed dat je me dit laat weten want weet niet hoe dit komt

Geen probleem ... maar in principe moet je dat natuurlijk telkens zelf aanmaken. Nieuwe accounts worden niet automatisch gecreëerd.

 

Fijn dat je probleem is opgelost, we kunnen dan ook een slotje zetten op dit topic :locked2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.