Ga naar inhoud

kan downloads niet openen


Aanbevolen berichten

ik heb KNVB sportlink gedownload maar deze kan niet worden geopend. Bij downloads (deze pc --> downloads) wordt het bestand met de extensie JNLP weergegeven. Na dubbelklik hierop kom ik in het scherm downloads beheren en weergeven. Maar na klikken op openen en opslaan gebeurt er niets.

Het zelfde probleem heb ik na het downloaden van citrix receiver; ook dit programma kan ik niet openen op mijn pc met windows 10.

downloads.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Downloads weergeven en beheren zei:

ik heb KNVB sportlink gedownload maar deze kan niet worden geopend.

Je moet java staan hebben. http://www.vogido.nl/wp-content/uploads/2017/08/Handleiding-VOGIDO_Installeren-Sportlink.pdf

 

1 uur geleden, Downloads weergeven en beheren zei:

citrix receiver

Welke extensie heeft die download?

Als het om een ZIP bestand gaat dan moet je dat eerst uitpakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Downloads weergeven en beheren zei:

bij type bestand staat toepassing

citrix receiver.doc

Een uitvoerbaar .exe-bestand ? Dan is het wel helemaal vreemd dat niet uitvoerbaar is. Dat zou dan moeten betekenen dat ook alle andere uit te voeren bestanden (met .exe) principieel niet zouden kunnen werken, als het enkel aan de extensie ligt. Er is dus duidelijk iets mis met de Citrix Reciever als programma. Misschien eens verwijderen via Software en daarna nieuwe versie downloaden. En dan bekijken of het wél werkt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de bestaande installatie al eens verwijderd met Revo uninstaller. Ik zal dat nog eens proberen. Blijft natuurlijk vreemd dat ik dat KNVB ding ook niet kan openen.

zou een systeemherstel misschien ook kunnen helpen? Ik zal dat morgen proberen te doen, ik meld daarna even of dat effect gehad heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-3-2018 om 22:06, Downloads weergeven en beheren zei:

Citrix is wel geinstalleerd op pc maar ik kan niet openen.

Dat open je dan toch gewoon aan de hand van de snelkoppeling in het startmenu bij de Apps (programma's) die in het lijstje C staan en niet aan de hand van het setup-bestand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.