Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Beste, sorry o privé-redenen geraakte ik niet meer hier.

- AVIR daarvan heb ik dus een gigantisch programma verwijderd zoals eerder meegegeven.
- desondanks blijven er nog twee programma's opstaan in taakbeheer  (Vandaar is er maar eentje bljkbaar :-S)

image.png.ce4fa795a03b1f957c3208c57e52f908.png

Van zodra ik dit stop - wat vaak een 5x moet geprobeerd worden, "blaast" mijn pc veel minder. Hij gaat dan dus een pak sneller!!


Tegelijkertijd heb ik terug MBAM geïnstaleerd, hun aankoope-mail bevatte gelukkig een licentiecode.
Echter weer foutmeldingen bv dat er iets was uitgeschakeld nl bovenstaande functie

image.png.8e0e5c5b1f08a20b9819a759a18c8c6b.png


Van zodra ik deze wou inschakelen zette het zichzelf automatisch de hele terug op "uit" (of beter: er stond "starten" en toen "uit") dus het leek zich niet gestart te krijgen. Ook niet langs de "waarschuwingsknop" lechtsonder in het beeld waar me dus gezegd werd dat dit probleem speelde.



 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Soekie zei:

Van zodra ik deze wou inschakelen zette het zichzelf automatisch de hele terug op "uit"

Waarschijnlijk was er een geplande scan aan het lopen op het moment dat je dit probeerde in te schakelen.

Nadat die scan beëindigd is, zou je die bescherming wel moeten kunnen aanzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

" Van zodra ik deze wou inschakelen zette het zichzelf automatisch de hele terug op "uit" (of beter: er stond "starten" en toen "uit") dus het leek zich niet gestart te krijgen. Ook niet langs de "waarschuwingsknop" lechtsonder in het beeld waar me dus gezegd werd dat dit probleem speelde. "

Dit is een voor mij bekend probleem. Toevallig gisteren ook weer opgelost. Wat bij mij werkt: Ga naar je desktop MB icon en open de eigenschappen. Ga naar de tab comptabillity en zet onderaan een vinkje bij "Als administrator opstarten". Na een of meer reboots is het bij mij dan opgelost.

(Mss moet je hem na de boot eerst nog eens handmatig inschakelen)

aangepast door Veng
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.