Ga naar inhoud

Canon software updates


Theo2602

Aanbevolen berichten

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als je beiden had geïnstalleerd dan usb-kabel eruit en met wifi een verbinding maken met internet.

Lukt dat?

Dat kan alleen als je wifi netwerk ingesteld had met vaste IP adres.

Ik heb hier wel over wifi verbinding naar de router want dat kan uw printer ook.

 

Firmware is een software voor de printer zelf.

Dat kan een beveiligingsupdate zijn en dan is het belangrijk dat je update doet anders kunnen hackers gemakkelijk in uw netwerk komen.

 

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard is de kabel er uit, want mijn laptop staat in de woonkamer en mijn printer in de studio. En zoals ik al vaak schreef, ik kan vany-uit de woonkamer langs WiFi printen.

Voor het avontuur met de linksys had ik geen WiFi in de studio, en was mijn laptop verbondebn met een Llan kabel aan het net, en mijn printer met een USB kabel aan de laptop. Dus heb ik toen de printer geinstalleerd met de kabel, en later langs WiFi, daarom staat in 'mijn apparaten' de printer 2x'

Wat het installeren van de updates betreft, ik ben blijkbaar te oud geworden om dat nog te begrijpen.

Dat is wat veel helpers niet blijken te verstaan. Moet dus werkelijk alles uitgelegd krijgen. Niet van 'ga naar netwerk' maar klik daar en daar en zo verder.

Ik kan jullie niet kwalijk nemen dat jullie daar geen tijd of zin in hebben.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij een document zoek ben je toch ook even oud.

Dan ga ja ook naar verkenner naar de map waar het ligt.

 

Je moet toch gewoon op gele map links onderaan klikken en dan kom je in verkenner.

En ziet je netwerk en klik daarop en dan gewoon op uw printer klikken en dan kom je in de printer en andere laptop of pc

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.