Ga naar inhoud

Verdwijnende e-mails


Amonra

Aanbevolen berichten

47 minuten geleden, Amonra zei:

De e-mails kijken wij op de desktop Pc / Mobil / en IPad en ze staan ingesteld als IMAP account.

Dan heb ik helaas geen redelijke verklaring voor het feit dat af en toe alle mails uit het Postvak IN van UPC-mail verdwijnen.

Een erg vergezochte verklaring zou kunnen zijn dat iemand anders het wachtwoord van jouw e-mailaccount van UPC kent en dat die persoon de e-mails verwijdert uit Postvak IN. Je zou, via Mijn Ziggo, het wachtwoord voor dat UPC mail account kunnen wijzigen: https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/nieuw-wachtwoord-kiezen/

Daarna natuurlijk ook op PC, mobiel en iPad dat wachtwoord in de accountinstellingen van het e-mailprogramma wijzigen naar het nieuwe wachtwoord.

 

Je kunt ook nog tips van andere leden afwachten, maar het loopt niet bepaald storm met reacties in dit topic.

 

5 minuten geleden, Amonra zei:

Ik gebruik op je aanraden AVS Registry Cleaner niet meer dus wachten we nu maar af of de UPC mail Inbox intakt blijft .

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets heb gezegd over die register cleaner, maar het gebruik van iedere register cleaner houdt een risico in.

 

Wanneer Postvak IN van UPC toch af en toe weer zomaar leeg blijkt te zijn, kun je nog een noodgreep overwegen. Je kunt namelijk ervoor zorgen dat van alle e-mails die binnenkomen in Postvak IN van UPC automatisch een kopie zal worden doorgestuurd naar een ander e-mailadres van jou. Daarmee heb je de oorzaak van het probleem niet verholpen, maar je raakt dan in ieder geval geen e-mails meer kwijt.

Hoe regel je dat automatisch doorsturen?

Ga naar webmail van Ziggo (dus via je browser): https://mail.ziggo.nl/appsuite/

Log in. Wanneer je bent ingelogd, klik je op Instellingen (dat is het pictogram met de 3 horizontale streepjes dat rechtsboven in de zwarte balk staat); daarna klik je in het uitvalmenu op Instellingen.

Klik in de linker kolom op E-mail en dan (daaronder) op Automatisch Doorsturen.

Vul in het rechter paneel een van je andere e-mailadressen in, bijvoorbeeld je Gmail adres.

Zet in beide hokjes een vinkje:

 

5abb68fb5a3a4-Ziggo_automatisch_doorstur

 

Voortaan zal van iedere mail die binnenkomt op jouw UPC adres een kopie worden doorgestuurd naar je Gmailadres.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.