Ga naar inhoud

Geen geluid meer uit laptop speakers

indrahe
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo,

Vandaag ben ik tegen het volgende probleem aangelopen met mijn hp laptop. Er komt geen geluid meer uit mijn laptop speakers.

Hoofdtelefoon of boxen aansluiten geeft wel geluid. Ik heb al meerdere malen windows troubleshooter gebruikt maar dat leverde geen verandering op.

Ook heb ik de drivers van de speakers (Conexant ISST) geüpdatet naar de nieuwste versie. Dat hielp ook niet.

Als ik mijn speakers wil testen bij de bij de 'Properties' instellingen hoor ik niets en komt er een melding: 'failed to play test tone'.

Het zou erg fijn zijn als dit verholpen kan worden. Hopelijk weet iemand hier de oplossing voor. Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Indra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Delen

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      40.211
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    Danny Verloo
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Gast
      Door Gast
      Ik heb gisteren eenn beveiliging van,
      Microsoft Security Essentials gedownload
      en geinst.
      Weet iemand hier iets van.

• Door Joseph Van den Avont
      Ik heb onlangs een pc  via 2dehands.be en heb al meerdere keer met mijn bootable windows usb stick windows te installeren, maar steeds kom ik bij onderstaande scherm terecht bij het instellen van Windows. Dit vraagt om in te loggen met een email van dit bedrijf. Mijn vraag is, hoe kan ik dit omzeilen?

Vriendelijke groeten,
      Joseph

• Door carambole
      Die gast speelt via Bleu thoot geluid af via zijn hifi rack. 't Geluid is belabberd zoals versterkt koptelefoon-geluid., weinig bass/treble.
      Onderwijl heeft die al  2 kl hifi racks gegeven, gekocht op de zwarte markt omdat het mss daar aan lag.
      Volgens mij zijn er instellingen die dat geluid begrenzen tot koptelefoon.
      Omdat ik zelf last van 2 maal mono bij Audacity heb ik dat goed gekregen na 1 week prullen,  en niet via de nieuwste driver of upgrades van de fabrikant.
      Is daar iemand bekend mee?
    • Door EvertPloeg
      Al tien jaar gebruik ik een Windows applicatie (Exact Audio Copy) om mijn eigen audio-cd's te converteren naar mp3-formaat. Ik heb een desktop met i7 Intel processor, ASUS moederbord, een Plextor BD-R PX-LB950SA speler en Windows 10. Ik start EAC, doe een audio-CD in de Plextor-speler en de audio nummers komen in het venster van EAC te staan. Vervolgens controleer ik de titels etc., kies ik de bestemmingsmap en start ik de conversie.
      Sinds vandaag is dit niet meer mogelijk. Zodra de audio nummers bij EAC in beeld komen, vliegt meteen de Windows verkenner er over heen, gooit de CD lade weer naar buiten, en toont de melding "Plaats een schijf in station E:" met een link met de titel "Hulp bij het selecteren van een schijf". Als ik op deze link klik, dan kom ik op de https://support.microsoft.com pagina terecht, maar ik kan daar (nog) niet iets vinden dat met bovenstaand probleem heeft te maken.
      Heeft iemand hier ervaring mee? Heeft iemand een idee hoe dit opgelost kan worden? 
      Bij voorbaat hartelijk dank. Vriendelijke groet,
      Evert.
    • Door pboyden
      Hallo,

Ik gebruik een Lenovo Yoga 530 en een chromecast om mijn scherm te projecteren op een televisietoestel. Maar als ik mijn scherm en geluid deel, dan speelt het geluid zich ook af op mijn laptop met een versnelling van ongeveer 1 seconde. Dit is vrij storend. Hoe kan ik het geluid op mijn laptop uitschakelen en wel laten spelen op het televisiescherm? (Zoals eigenlijk een fysieke HMDI-kabel werkt, waarbij het geluid enkel op de televisie wordt afgespeeld).

Alvast bedankt,

Pieter 
  • Nieuwe aanmaken...