Ga naar inhoud

Valse waarschuwing


Gast

Aanbevolen berichten

10 uren geleden, Ronaldus zei:

Als ik inlog op een site, ....

Is dit op elke site of bij een bepaalde site?

Welke site is dat, kan je daarvan een link plaatsen?

 

Waarschijnlijk een besmetting.

 

Download de 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links en plaats het bestand op je bureaublad.


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe (of FRST64.exe) en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam FRST.txt & Addition.txt op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de rest, wat voor site,s  binnen een paar minuten bij blote billen site,s het lijkt wel een anti seks maatregel van de Microsoft of provider ik weet het niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn typische sites waar je zo iets kan verwachten.

 

In de logje zie ik niets wat wijst op een besmetting.

Ik zie wel een profiel voor firefox maar firefox staat niet bij de geinstalleerde programma's.

Heb je ooit firefox gehad en weer verwijderd?

 

Ik zie ook dat je Malwarebytes hebt geinstalleerd.

Heb daar al een scan mee gedaan?

Kan je de resultaten daarvan ook eens posten?

 

  • Open Malwarebytes.
  • Klik nu op de tab "Rapporten".
  • Klik op "Scanrapport".
  • Klik op de knop "Rapport bekijken", daarna op "Exporteer" en kies de optie tekstbestand (*.txt).
  • Geef de naam MB Scanlog als bestandsnaam voor het opslaan van het logbestand en klik op "Opslaan".
  • Sluit de melding "Uw bestand is met succes geëxporteerd" door op OK te klikken en daarna op "Sluiten".
  • Het bestand MB Scanlog.txt is nu op je bureaublad opgeslagen.

 MalwareBytes' Anti-Malware logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand MB Scanlog.txt (dat je hebt opgeslagen op het bureaublad) als bijlage toe aan het volgende bericht. (Het resultaat van de scan kan je tevens terugvinden in Malwarebytes Anti-Malware bij "Rapporten").

 

Wil je deze handleiding uitgebreid bekijken, dan kan dit via de PC Helpforum-video op deze locatie.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien de eerste post denk ik dat TS de dans net ontsprongen is. Hij heeft de malware blijkbaar niet geactiveerd door in te stemmen met het verzoek.

Als TS alleen Malwarebytes free en Windows Defender heeft geïnstalleerd zou ik toch een betere scanner adviseren. Zo goed komt Windows Defender niet uit de tests.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.