Ga naar inhoud

map niet te vinden


theplayer

Aanbevolen berichten

11 uren geleden, theplayer zei:

Ja, al gedaan!

Als er dan niets gevonden werd, is het toch teken dat er niets werd aangemaakt (tenzij - zoals Nokiaprox schreef - het om verborgen bestanden/mappen gaat - volgde jij zijn weg al en keek je dan opnieuw naar bestanden van dat tijdsbereik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

37 minuten geleden, theplayer zei:

Excuus, maar ik heb geen idee wat je hier schrijft.

Geen probleem.

 

Wat ik bedoel:

 

Op 2-4-2018 om 22:47, theplayer zei:

Hij vond na de scan inderdaad enkele problemen en die zijn hersteld.

Stel  dat je die scan deed op 31 maart rond 16 uur.

Als dat programma dan inderdaad een map/bestand aanmaakte, dan kan je vanuit verkenner je systeem laten nakijken op bestanden die rond dat tijdstip werden aangemaakt.

 

image.png.66609c8a9050be7434e44526c82377da.png  en als er dan idd zo'n map Gevonden (of hoe ze ook noemt) werd aangemaakt, dan moet je die in de lijst zien verschijnen en kan je ze dus gaan opzoeken.

(tenzij - zoals Nokiaprox vertelde - ze verborgen zou zijn, dan moet je -voor je die zoekactie doet - eerst Verborgen Bestanden Tonen gaan aanvinken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoeken vanuit verkenner in windows 7:


Het zoekvenster staat helemaal rechtsboven op het scherm.

 

Selecteer links in de boomstructuur van verkenner de schijf of map waarin je wil zoeken, of de hele computer (zorg ervoor dat verborgen mappen getoond worden!). Typ de zoekterm in dat vak.

 

Vb: zoeken op de hele computer:

 

5ac4b24402eaf-___zoeken_in_computer.PNG

 

vb: zoeken op één schijf (Systeemkopie in dit geval): Klik in de boomstructuur op die schijf, dan krijg je:

 

5ac4b25fce0c5-___zoeken_in_map.PNG

 

Als je in dit zoekvak klikt, kan je een filter toevoegen:

 

5ac4b27fd975f-___zoeken_gewijzigd_op.png

Als je klikt op de blauwe link Gewijzigd op: krijg je een kalender waarin je de opties kan kiezen:


5ac4b29b6fcb6-___zoeken_kalender.png

 

Je kan dus ofwel zoeken in de hele computer of op de externe schijf naar de map gevonden, ofwel één van de opties kiezen die Passer aangeeft.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik neem aan dat de map gevonden heet?

Zo nee pas dat dan even aan.

 

 

Download 521a05988c9a5-SystemLook.PNG  SystemLook en bewaar het op je bureaublad.


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
Start het programma middels dubbelklik.
Kopieer en plak onderstaande code in het venster van SystemLook:

:regfind
gevonden
:filefind
gevonden
:folderfind
gevonden


Klik op de knop "Look" om de scan te starten.
Als de scan klaar is wordt een tekstbestand (SystemLook.txt) geopend.
Post dit bestand als bijlage in je volgend bericht.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, theplayer zei:

Beste abbs, kijk even naar mijn eerste post. Daar staat een afbeelding van wat ik op mijn scherm kreeg over die map met die naam! Sindsdien heb ik hem nog niet kunnen vinden.....

Voer dan die tool maar eens uit kijken of die de map "gevonden" kan vinden voor jou :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.