Ga naar inhoud

map niet te vinden


theplayer

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik weet niet of je zelf het txt bestand heb gelezen maar er staan dingen in over Licentievoorwaarden ik weet niet of je dat zocht.

Verder word er geen map met de naam "gevonden" gevonden:

========== filefind ==========

Searching for "gevonden"
No files found.

========== folderfind ==========

Searching for "gevonden"
No folders found.

 

Dus de map is ergens verloren gegaan ben ik bang voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Toch erg vreemd, hoor. Maar ik leg me erbij neer. Met de HD lijkt niets aan de hand te zijn. Het werd alleen erg zorgelijk toen ik deze schijf probeerde te openen en geen enkel bestand zag staan. Geen bestanden aanwezig, luidde het vonnis toen. Paniek... Uiteindelijk bleek alles er toch op te staan...Vandaar die check of er iets mis was...en kennelijk waren er toch bestanden zijn hersteld zijn. Of die verantwoordelijk waren voor een visueel lege HD weet ik niet. Ik zal er wel niet achterkomen...

In ieder geval: allen hartelijk dank voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Externe harde schijven laat je best nooit permanent aangesloten aan de pc. Afkoppelen doe je via "Hardware veilig verwijderen" of wanneer de pc afgesloten is.

Zo verleng je de levensduur en de betrouwbaarheid van die schijven aanzienlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Externe harde schijven dienen trouwens enkel gebruikt te worden voor back-ups. Dat zeg ik nu al jaren en dat gaat er blijkbaar maar niet in.:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel, maar ik plaats er nog regelmatig bestanden bij en dan moet ik hem toch aansluiten...

 

Ik heb nog nooit begrepen hoe dat gaat met zo'n backup. Hoe krijg je dan bijna 3 Tb als een image? Waar blijft die gigantisch volle bestanden- en mappenbak dan? Misschien hebben meerderen hetzelfde als ik: ingewikkeld om te doen en huiver als het daar ook misgaat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, theplayer zei:

Jawel, maar ik plaats er nog regelmatig bestanden bij en dan moet ik hem toch aansluiten...

Uiteraard moet je dan de ext. schijf tijdelijk aansluiten.

 

7 minuten geleden, theplayer zei:

Ik heb nog nooit begrepen hoe dat gaat met zo'n backup. Hoe krijg je dan bijna 3 Tb als een image?

Lees dan eens mijn onderschrift. Daar staat o.a. een link naar een handleiding van het GRATIS en Nederlandstalig programma AOMEI Backupper Standaard.

https://www.pc-helpforum.be/topic/65553-aomei-backupper-standaard-handleiding-nieuw/?page=1

 

Doordat elk detail duidelijk aan bod komt lijkt het heel complex te zijn maar dat is het helemaal niet.

Er is maar één ding nodig om er mee aan de slag te gaan en dat is een beetje wilskracht, meer niet.

Het kost minder moeite dan wat je nu al hebt moeten opbrengen i.v.m. het probleem dat in dit onderwerp behandeld is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.