Ga naar inhoud

Pc valt op random momenten uit


Aanbevolen berichten

7 minuten geleden, AsjePc zei:

Update: Ik heb het programa Driver Agent aangeschaft. Deze checkt automatisch voor updates en download de juiste driver. Ik laat hem nu runnen en laat u asap het resultaat weten.

Mvg,

Jonas

Dat meen je toch niet (en ook nog gekocht?) https://malwaretips.com/blogs/remove-driveragent-plus/

Het belooft alles maar daar moet je voor gaan betalen, het beste is om de drivers altijd van de leverancier te halen.

Waarom ga je nu dingen doen die ik niet aangeef, programma's lossen niet altijd problemen op.

Waarom vraag je dan hulp als je toch eigenhandig bezig bent zonde van mijn tijd (straks zit je hierdoor veel vol met PUPs kunnen we weer opnieuw beginnen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

U had gevraagd om de drivers te updaten, dus wilde ik dit doen... Ik ga dan de terugbetaal procedure maar starten...

Hoe update ik de driver dan wel? Wanneer ik hem zelf van de fabrikant haal, dan werkt de update niet. Sind dat ik driver agent heb laten lopen is hij nog geen enkele keer uitgevallen.

Mvg,

Jonas

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, AsjePc zei:

Beste,

U had gevraagd om de drivers te updaten, dus wilde ik dit doen... Ik ga dan de terugbetaal procedure maar starten...

Hoe update ik de driver dan wel? Wanneer ik hem zelf van de fabrikant haal, dan werkt de update niet. Sind dat ik driver agent heb laten lopen is hij nog geen enkele keer uitgevallen.

Mvg,

Jonas

Het is jou pc en jij mag doen wat je wilt dit ten eerste, waarom het via de driver van de fabrikant niet lukt weet ik niet en dat wilde ik na kijken via Speccy.

Had ik het antwoord niet geweten had ik het aan een collega gevraagd om mee te laten kijken die er meer kijk op heeft (iedere helper hier heeft zijn specialiteit).

Maar je gaf ons de kans niet om je te helpen.

Maar ik merk aan het antwoord dat Driver Agent je driver al heeft geüpdatet. Je kan kijken welke versie er  nu opstaat.

 

Om een nieuwe driver te installeren is het verstandig om eerst de oude te verwijderen te herstarten en dan de nieuwste te installeren.

aar kijk altijd eerste welke versie erop stond en welke versie de nieuwste is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke. Ik denk dat het problem is opgelost. Ik oud het nog een weekje in het oog. Alvast bedankt voor uw geweldige hulp!

Quote

Het is jou pc en jij mag doen wat je wilt dit ten eerste, waarom het via de driver van de fabrikant niet lukt weet ik niet en dat wilde ik na kijken via Speccy.

Had ik het antwoord niet geweten had ik het aan een collega gevraagd om mee te laten kijken die er meer kijk op heeft (iedere helper hier heeft zijn specialiteit).

Dit onthoud ik!

Quote

Maar je gaf ons de kans niet om je te helpen.

Mijn excuses als dat zo is overgekomen.

 

 

aangepast door AsjePc
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • abbs sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.