Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      40.096
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    avicom
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door clovis
      hoikes,

er wordt gevraagd om een update ( KB4093118 ) ,ik installleer die dus uiteraard...maar na een 10 tal seconden moet ik die weeral installeren...en zo blijft dit duren.
    • Door desy
      ik heb een LG70 uit 2014. Ik moest what's app een keer updaten maar had toen te weinig opslagruimte. Per ongeluk heb ik toen de fabrieksinstellingen van google gewist. Nu ondervind ik problemen met you tube filmpjes kijken. Dat gast niet direct maar via chrome. Weet iemand een truc om de fabrieksibstellingen er op te krijgen?
    • Door clovis
      ik erger mij eerlijk gezegd aan NVIDIA ( zie ook vorige posts)..weeral een update !!!!
      geforce game ready driver versie 381.65.
      nogmaals nvidea...games interesseren mij niet !!!!
      haast iedere maand is er wel een update van nvidea...het ergert mij echt...schijf wordt haast overvol ( natuurlijk overdrijf ik hier..maar toch) met die updates van hun :-(
      is er echt geen mogelijkheid op nvidea te verwijderen? op de website van mijn pc...staat ook de keuze dat ik intel of AMT drivers kan installeren..of heb ik het verkeerd? iemand met
      een oplossing aub?

pc gegevens : https://www.acer.com/ac/nl/NL/content/support-product/4958?b=1
    • Door misterfree58
      Goedenmiddag ik heb gisteren mijn desktop opnieuw geinstaleerd met de oreginele herstel diskettes.Nu heeft hij de eerste 196 updates compleet geinstaleert maar er zijn nu nog 23 updates die hij vervolgens instaleert maar als hij ze dan configueert dan gaat het fout en zet hij de computer weer terug zonder die updates.Heeft iemand misschien een tip hoe ik dit probleem op kan lossen want doordat hij die updated niet pakt kan ik hem ook niet naar windows 8.1 updaten en vervolgens weer naar windows 10 wat er al meer dan een jaar op zat.Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen met vriendelijke groet jp.Alkema
    • Door ricje20
      Heya!

Ik heb Windows 7 Home Premium geïnstalleerd, en probeer naar Windows 10 te updaten. Alleen ren ik tegen een probleempje aan en het lukt niet.
      Tegelijkertijd geeft het Windows start menu updates aan (zie screenshot) terwijl er geen updates beschikbaar of te installeren zijn.

Er staat geen windows 10 upgrade icoon (zie screenshot 2) in het start menu, ik heb al in configuratiescherm bij systeemvak pictogrammen gekeken en hij staat nergens.

Een handmatig programmatje gedownload van de windows site om naar windows 10 te upgraden zegt dat windows versie niet goed is, terwijl het zeker wel goed is.

Ik hoop iets terug te horen!

Groetjes,

Ricje20

• Nieuwe aanmaken...