Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hallo,

 

Waarom wil je het niet in veilige modus uitvoeren ?

Voer het anders uit in (normale ) modus en doen dan: (met deze tool kan ik zien of er nog restanten staan).

 

 

Download de Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links

 


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

 

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".

  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.

  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.

  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.

  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Michiel van den Broek zei:

De reden dat ik veilig modus niet gebruik is dat ik steeds een foutmelding krijg als ik het windows wachtwoord invoer bij de opstart van veilige modus (een ander topic wat ik heb geopend - nog geen oplossing gevonden die dit verklaart). 

 

Open kladblok eens ( klik links onder op je vergrootglas > type daar kladblok > klik dat aan).

Type daar eens je wachtwoord dan zie je of het juist word weer gegeven, zo ja dan weet je of de toetsenbord instellingen goed staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat dacht ik al. Toetsenbord staat goed ingesteld. Vreemd dat het toetsenbord zou wijzigen als ik opeens in veilig modus opstart naar een azerty indeling (gebruik een qwerty toetsenbord). Ondertussen probeert de tool avast te verwijderen, maar gezien de lange tijd dat ie bezig is zal dat denk ik niet lukken... 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Michiel van den Broek zei:

Ja dat dacht ik al. Toetsenbord staat goed ingesteld. Vreemd dat het toetsenbord zou wijzigen als ik opeens in veilig modus opstart naar een azerty indeling (gebruik een qwerty toetsenbord). Ondertussen probeert de tool avast te verwijderen, maar gezien de lange tijd dat ie bezig is zal dat denk ik niet lukken... 

 

 

Laat hem even zijn gang gaan kis het na 45 min nog niet gelukt kan je het af breken.

Wat je kan doen is avast opnieuw downloaden en installeren vaak krijg je een optie om avast eerst te verwijderen (doe dat en dan kan je avast ook zo verwijderen).

Krijg je niet die optie installeer hem opnieuw en kijk of je hem dan via programma's en onderdelen kan verwijderen.

Lukt allemaal niet kan je Revo eens gebruiken:

 

Download Revo Uninstaller Portable naar bijvoorbeeld het bureaublad.

  • Klik met de rechtermuisknop op revouninstaller.zip en kies voor de optie "alles uitpakken".
  • Dubbelklik vervolgens op het bestand Revouninstaller.exe om het programma te starten.
  • Selecteer de avast software en klik vervolgens op "Uninstall"

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Michiel van den Broek zei:

Revo is nu al een paar minuten bezig....  zal nog maar een minuut of 10 wachten(?)

 

Zeker soms kunnen dingen meer als een half uur duren, ligt aan vele dingen snelheid pc enz.

Dus als je het lampje van de schijf ziet knipperen zie je dat er voortgang is.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.