Ga naar inhoud

Kan niet op internet


Yoyo

Aanbevolen berichten

Wow, nog een heerlijke ganse boterham...

 

FRST op bureaublad geplaatst.

Hier is logje:

Fixlog.txt

 

CCleaner:

Heb eerst een update gedaan.

Schoonmaken O.K.

Register: 474 problemen ontdekt. Nu dus hersteld.

 

Avast downloaden. CCleaner bij update vroeg er reeds naar, maar heb ik geweigerd, ik heb vervolgens Avast via uw link gedownload. Installatie O.K.

 

En dan nogmaals de computer heropstart (vandaag wel voor de 10de maal :-D) . 

De browsers werken!

Ik merk wel dat tijdens het eerste maal openen van Firefox er wat hapering is, maar uiteindelijk komt het toch goed.

Dit alles lijkt nu dus te werken. Wat een verhaal!

Als fixlogje voor jou O.K. is kunnen we afronden.

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Hallo,

 

Dit heb je allemaal netjes gedaan, Ccleaner is door avast overgenomen dus zo proberen ze iedereen aan avast te krijgen (de programma's zijn niet voor niks gratis).

Netjes dat je het via de link gedaan heb die ik opgaf, dan de laatste stappen en dan zijn we klaar.

 

ik zag een oude Java bij jou, update die want verouderde programma's zijn een bron voor aanvallen: https://www.java.com/nl/download/

 

Met het onderstaande tooltje ruim je alle gebruikte tools op:

 

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

 

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet een vinkje  voor het volgende item:

  • Remove disinfection tools

 

59d6689e080a8-Screenshot-2017-10-5_Delfi

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.

Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.

Maak ook een nieuw herstelpunt Handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uw opmerking ivm JAVA is interessant want bij AVAST wordt steeds een lijstje bijgehouden welke programma's al dan niet moeten bijgewerkt worden. De JAVA op mijn computer stond zowel bij de oude als nu de herinstalleerde Avast versie- als up to date genoteerd (!?)

Ik heb via uw link JAVA gedownload (ik veronderstel dat daarmee ook de oude verwijderd is...).

 

Delfix heeft niet hard moeten werken. Na 1,5 seconden was hij klaar...

 

En een herstelpunt is aangemaakt.

 

Nu maar hopen dat het allemaal morgen nog werkt ;-)

 

Abbs, een grote dank voor uw tijd en moeite, ik waardeer dit ten zeerste. Zonder jou was mijn computer plots waardeloos geworden. 

 

:thankyou-bor:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Yoyo zei:

Nu maar hopen dat het allemaal morgen nog werkt ;-)

 

Abbs, een grote dank voor uw tijd en moeite, ik waardeer dit ten zeerste. Zonder jou was mijn computer plots waardeloos geworden. 

 

:thankyou-bor:

 

Je kan bij programma's en onderdelen zien of de oude Java weg is anders mag je die nog verwijderen.

 

En natuurlijk werkt morgen alles nog je heb alles netjes uitgevoerd :top:

 

Verder bedankt en graag gedaan en is er ooit weer wat je weet ons te vinden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.