Ga naar inhoud

Slecht geluid


Aanbevolen berichten

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

16 uren geleden, dorado zei:

Probeer het volgende:

Stap 1:
stel het virtueel geheugen hoog genoeg in en defragmenteer dit eens.
Combineer [windowstoets & r] > typ: control sysdm.cpl,,3 > Klik op Instellingen bij Prestaties > Geavanceerd > Wijzigen > Virtueel Geheugen > Wijzigen. De grootte hiervan is veel minder belangrijk dan dat dit Minimaal even groot moet zijn als Maximaal. Windows hoeft het dan namelijk niet telkens, tijdens het gebruik ervan, te vergroten.
Je kunt dit als volgt defragmenteren: Stel het in op nul en bewaar de instellingen, start opnieuw op in veilige modus en ga je schijf defragmenteren (als je dit niet halfjaarlijks doet dan kan het even een uur of langer duren), stel de grootte van het Virtueel geheugen dan in en start opnieuw op.


Stap 2:

  • Combineer [windowstoets] & r → typ: mmsys.cpl
  • Klik op eigenschappen van het standaardapparaat
  • Klik op tabblad Geavanceerd
  • Wijzig in het uitrolmenu de samplefrequentie en kijk of er verbetering is

 

Ik heb gepoogd bovenstaande opdracht uit te voeren maar het lukte me niet om de veilige modus te openen ,ik kreeg na de opdracht volgend scherm:image.thumb.png.8c1b2b0c37c546c1b39f13a7ace63f23.png

 

Ik heb dan wel zo gedefragmenteerd en het resultaat op de C partitie bleef 4% fragmentatie ( wat de analyse eerst aangaf )

Verder geraakte ik wel in  het uitrolmenu na de opdracht : mmsys.cpl , waar ik de samplefrequentie kon wijzigen maar geen van de beschikbare frequenties gaf verbetering .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een correctie: " control sysdm.cpl,,3 " : er staat een commaatje teveel achteraan, wis er eentje en je komt uit bij Systeemeigenschappen.

 

open daar eerst het tabblad Geavanceerd en dan verder zoals Dorado vertelt: klik er bij opstart- en herstelinstellingen op Instellingen enz...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, michiel54 zei:

Nu ,het maakte niet uit 1 , of 2 ,,  ik het zelfde resultaat .

Wat bedoel je: lukt het niet of levert het geen werken met ermee niets op?

 

2 uren geleden, stegisoft zei:

Kopieer onderstaande knop en dan daar plakken

control sysdm.cpl,,3

 

(Getest)

als ik het ingeef met twee komma's voor de '3', werkt het niet ... ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel dat werkte en ik kon een en ander regelen met het virtueel geheugen ,netjes verdeelt over min en max >  130000 .en134268 Mb

Wel dat werkte en ik kon een en ander regelen met het virtueel geheugen ,netjes verdeelt over min en max >  130000 .en134268 Mb

Amai, ik kom met 2500 MB toe.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.