Ga naar inhoud

Slecht geluid


Aanbevolen berichten

Wat jij doet zal nooit gebruikt worden want Windows zal dat bepalen.

Bovendien heb je veel ruimte verloren wat je niet kan gebruiken omdat je dat volledig voor swap gebruikt.

Wisselbestand of swap betekend dat indien uw eigen geheugen vol zal zijn dan zal Windows wisselbestand gebruiken maar nooit zoals in uw geval 13000 MB of 12,5 GB

Vroeger was wisselbestand 1,5 keer uw eigen geheugen maar dat is achterhaalt.

Bovendien heeft dat niks met geluid te maken.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Vreemd,eerst moest ik dit aanpassen en nu is het overbodig !? :mellow:

 

citaat   :"      Stap 1:
stel het virtueel geheugen hoog genoeg in en defragmenteer dit eens.
Combineer [windowstoets & r] > typ: control sysdm.cpl,,3 > Klik op Instellingen bij Prestaties > Geavanceerd > Wijzigen > Virtueel Geheugen > Wijzigen. De grootte hiervan is veel minder belangrijk dan dat dit Minimaal even groot moet zijn als Maximaal. Windows hoeft het dan namelijk niet telkens, tijdens het gebruik ervan, te vergroten.   " 

 

aangepast door Michel Ludikhuyze
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom virtueel verhogen als dat niet nodig is.

Klik op CTRL + ALT + DEL en kies taakbeheer en dan presatie

Als de laptop goed is ingesteld en je bent met niks bezig dan zou de processor 1% mogen zijn.

Daar ziet je meteen ook hoeveel verbruikt van uw eigen geheugen is.

Daar ziet je ook dat je andere geheugen heb zoals het eerste gedeelte van ieder harddisk of SSD

Maar je hebt nog andere geheugen en dat is gpu of videokaart

Bovendien heb je ook nog virtueel geheugen dat standaard door Windows is ingesteld.

Als je dat allemaal samen telt dan heb je behoorlijk veel geheugen hoor.

Tegenwoordig zal je moeilijk 8 GB verbruiken in totaal en jij spreek alleen virtueel al 12.5 GB

Als je veel geheugen verbruikt dan is er ergens iets fout door bijvoorbeeld teveel programma opstarten met Windows

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst en vooral : A: ik ben een leek ,ik snap wel een beetje van het pc gebeuren maar niet genoeg om sommige technische aanwijzingen juist te plaatsen .

B : ik krijg suggesties van meerdere personen , waarvoor dank . Maar dat maakt het voor mij wat verwarrend ,gezien de wat uiteenlopende aanwijzingen .

C : het resultaat van de hoeveelheid virtueel geheugen  komt uit een aanwijzing van iemand die ik heb opgevolgd,als daar dan een een foute hoeveelheid vermeld wordt ...???

 

hieronder even een print van de laatste suggestie :

image.thumb.png.6b8027af1cddba8ee7d73499c01564c6.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb betreffende suggestie aangedragen, omdat je niet de eerste zou zijn die met deze tip geholpen zou zijn wat betreft de verbetering van je geluid. Dat wilt niet zeggen dat deze tip de enige tip is welke je zou kunnen helpen.

 

Zoals je ziet in het plaatje in je laatste reactie, kun je Aangepaste grootte kiezen.

Vul daar bij begingrootte en maximale grootte 3000 MB in, klik op Ok en herstart. Vertel of er verbetering te merken is.

Zo niet, verhoog het dan eens respectievelijk naar 4500, herstart en deel je bevindingen.

 


 

Mocht het niet helpen, volg dan onderstaande stappen op:

Stap 1:
Check de reactietijd met DPC Latency Checker

Als het goed werkt, ziet de output er zo uit:
dpclat1.jpg



Stap 2:
Ga naar apparaatbeheer windowstoetsr.png toetscombinatie → typ: devmgmt.msc
Open ondertussen de DPC Latency Checker en schakel ieder apparaat afzonderlijk uit in apparaatbeheer en bekijk de resultaten in dplc.
Zodra je verbetering ziet, weet je dus welke driver de boosdoener is en welk een update of een downgrade nodig heeft, ergo een goed werkende driver.

 

 

aangepast door dorado
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ,ik zag niet veel verschil aan het lopende diagram tijdens het uit- of inschakelen van verschillende apparaten .

Ook niet na actie in het eerste voorstel (-Zoals je ziet in het plaatje in je laatste reactie, kun je Aangepaste grootte kiezen.

Vul daar bij begingrootte en maximale grootte 3000 MB in, klik op Ok en herstart. Vertel of er verbetering te merken is.

Zo niet, verhoog het dan eens respectievelijk naar 4500, herstart en deel je bevindingen. )

Virtueel geheugen  staat nu op twee keer 4000 Mb .(begin en max.)

Maar wat ik wel tussen soep en patatten heb gedaan is naar ''geluidsoplossingen'' gegaan met behulp van de knop van het luidsprekertje rechts op de werkbalk (R-click)

Na doorlopen van het programmetje klonk het al veel beter !! Niet perfect maar ik kan terug normaal luisteren naar gesproken boodschappen op''youtube''.( Engelstalige technische handleidingen ivm.motorfiets techniek )

Daarvoor was dat niet te doen door het gekraak , nu dus veel beter -- enkel hoor ik een licht gekraak gelijklopend met stem geluid ,hoe harder men spreekt hoe harder de krak .

Hopelijk schets dit relaas een beetje duidelijk de situatie .

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.