Ga naar inhoud

activering windows 10 pro


Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

8 uren geleden, Whitebull057franot zei:

inderdaad, ik heb een licentie win7 ultimate

Dan kun je die sleutel gebruiken om Windows 10 Pro te activeren. Je hoeft dus niets te kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Whitebull057franot zei:

Ik 23 betaald heb voor de key Retail-versie...

er zijn verschillende sites die zo'n goedkope aanbiedingen doen, maar de herkomst is meestal in een grijs gebied te vinden: soms zijn het versies die firma's 'over hebben' en die ze doorgeven/verkopen (alhoewel dit niet mag) en zo van die dingen.

Meestal (naar ik al enkele malen las) blijven die versies wel normaal werken, maar het gebeurt ook wel dat ze plots niet meer te activeren zijn omdat MS het doorgekregen heeft.

Je zit dus met die goedkope versies in een grijs gebied: legaal / illegaal - je moet in de handel er vanuit gaan van: als iets (te) goedkoop is, kan je het niet volledig vertrouwen (kan om de kwaliteit gaan, om de herkomst, ...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Whitebull057franot zei:

Droske, ik denk dat 'Passer' het beter verwoord heeft

Daar ben ik perfect van op de hoogte, vandaar mijn eerdere gereserveerdheid.

Je gaat dus een dergelijke "licentie" kopen en als je in de problemen komt dan ga je op een reguliere manier gebruik maken van je LEGALE Windows 7 Ultimate licentie. Is dat niet de omgekeerde wereld?

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.