Ga naar inhoud

spam definitief verwijderen ik verwijder het door op het vierkantje


Aanbevolen berichten

IK krijg bijna dagelijks mail binnen , die gelukkig door Google al in de spam map wordt geplaatst .

 

Het gaat om de mail van :   Roderick 1 Day Fly

 

Maar zoals gezegd , ik verwijder het door het vierkantje aan te vinken , en dan op : definitief verwijderen te klikken 

 

En toch komt deze mail weer dagelijks binnen .

 

Is er een andere oplossing ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, bernard zei:

Het gaat om de mail van :   Roderick 1 Day Fly

'k ken die site en heb er al bestellingen op gedaan.

Als je in de mail naar het einde scrolt, krijg je een unsubscribe-optie  (melding om je af te melden van hun berichten)

Je kan je ook gewoon aanmelden op hun site en er naar instellingen gaan - daar vind je het ook ergens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, porrelaar zei:

Ik was vroeger wel aangemeld voor hun nieuwsbrieven, maar op enig moment heb ik me daarvoor afgemeld via die knop Afmelden, en sindsdien krijg ik die mails niet meer.

zo deed ik het ook - en idd: geen mails meer...

 

 

1 uur geleden, bernard zei:

Nu is dit dus eigenlijk geen gevaarlijke spam

in dit geval niet. (maar veralgemeen dit ook maar niet :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leono, 'k snap de bedoeling van je post niet...    euh.. 'k denk dat ik toch mee ben: jij bedoelt dat diè Definitief Verwijderen gewoon op dàt specifiek bericht slaat  (dus DIT ENE bericht definitief verwijderen) ?

 

Dat klopt natuurlijk ook, 't is niet omdat je één bepaald bericht definitief verwijdert dat je ook dat soort (telkens) terugkerende spam definitief verwijdert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.