Ga naar inhoud

Apple Software


Aanbevolen berichten

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Er staat genoeg rommel in je logje van ZHPCleaner...

Dit wordt werk voor een van de malware bestrijders: abbs, kweezie wabbit of kape.

Je kunt zelf verzoeken om dit topic te verplaatsen naar het forumonderdeel Bestrijding malware & virussen, zodat je door een van hen geholpen wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met rommel bedoel ik dat je dingen op je pc hebt die daar niet thuishoren. Hoeft niet per se een virus te zijn, kan ook adware zijn.

Ik ga expres geen voorbeelden noemen van zaken die ik in jouw logje zag. De beoordeling van het logje van ZHPCleaner laat ik liever over aan een van de security helpers. Die hebben daarvoor doorgeleerd.

Zij zijn in staat om je van de 'rommel' af te helpen, zonder dat je computer naar de reparateur hoeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ja, ik heb HackTool.KMSpico gezien... Daarmee kun je gratis gebruik maken van Microsoft Office.

Voor Microsoft Office zijn gratis alternatieven (LibreOffice of OpenOffice) of goedkopere alternatieven, zoals Ashampoo Office, SoftMaker Office enzovoort enzovoort.

 

Jij downloadt blijkbaar af en toe software via Softonic. Niet doen, want de software die je via Softonic downloadt zit verpakt in een 'wrapper', waardoor je niet alleen de gewenste software binnenhaalt, maar ook andere software. Doorgaans kun je tijdens de installatie die extra ongewenste software uitvinken, maar dat lukt niet altijd. Bovendien moet je dan altijd kiezen voor de Geavanceerde installatie, nooit voor de Snelle installatie. Ik vermoed dat je op die manier aan de Mindspark Toolbar in je browser bent gekomen. Die wordt door ZHPCleaner aangemerkt als adware.

 

Ik laat het helemaal aan jou over, wat je nu verder wilt, Theo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik download programma's die ik nodig heb. En inderdaad Softonic is een van de aanbieders, die er, ongevraagd, andere programma's bij steekt.

Vroeger kon men de youtube filmpjes en klank, zonder problemen binnen pakken. Nu lukt dat niet meer, dus, als ik een bepaald liedje nodig heb voor mijn film, ga ik op Google en zoek een programma waarmee dat gaat. Daar staat nergens bij dat dit mallware is, en ik laad dat, gebruik het, en dan merk je plots dat er iets fout loopt. Nu zijn er alternatieve, betalende programma's om muziek te laden, wel daar vind je geen enkel oud liedje of muziekje op, en die heb ik meestal nodig.

Wat de alternatieven voor Office betreft, als je die ooit zelf gebruikt had, zou je die niet aanraden, ze zijn noch onderling, noch met MS Office compatibel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Theo2602 zei:

Wat de alternatieven voor Office betreft, als je die ooit zelf gebruikt had, zou je die niet aanraden, ze zijn noch onderling, noch met MS Office compatibel.

Ik heb zelf wel enkele alternatieven voor Microsoft Office gebruikt: Star Office (lang geleden, toen dat nog van Sun was. Uit Star Office is later OpenOffice ontwikkeld), LibreOffice, OpenOffice.

Op 2 van mijn computers staat momenteel SoftMaker Office Standard 2016. Op een andere Microsoft Office 2010 en op weer een andere Microsoft Office 2016.

Meestal heb of had ik geen problemen om bestanden die gemaakt waren met Microsoft Word, te openen in een van die alternatieve tekstverwerkers.

 

Ooit redigeerde ik artikelen voor een streekblaadje. Die artikelen kreeg ik via e-mail aangeleverd als Microsoft Word bestand, terwijl ik toen alleen Star Office had. Bij een wat ingewikkelder opmaak (bijvoorbeeld veel afbeeldingen in het Word bestand) zag ik wel eens dat in Star Office de afbeeldingen over de marge heen liepen. Was geen bezwaar voor mij. Ik hoefde die afbeeldingen immers niet te redigeren, maar alleen de tekst.

Het kan best zijn dat jij andere ervaringen hebt. Zo is Access van Microsoft Office krachtiger dan de database programma's van de gratis Office suites.

En ik weet ook niet wat jouw behoeftes zijn qua Office pakket. Misschien doe jij er heel andere dingen mee dan ik en ervaar jij daardoor eerder problemen qua compatibiliteit.

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.