Ga naar inhoud

Windows 7 meerdere problemen (kan opgegegeven procedure niet vinden, kan taken als administrator niet uitvoeren, windows veilige modus niet te starten, antivirus werkt niet).


Aanbevolen berichten

51 minuten geleden, OSpengler zei:

Heb alle Kaspersky processen afgesloten maar hij is niet te verwijderen.

Je moet Kaspersky niet zo maar proberen te verwijderen, je moet eerst opstarten zonder dat Kaspersky actief gemaakt wordt. Dit doe je door in veilige modus (met minimale ...(hoe staat het er ook weer)) op te starten: dan wordt Kaspersky niet mee opgestart en kan hij ook niet gaan protesteren.

(op die manier hoef je ook niet in je msconfig/boot Kaspersky buiten dienst te gaan stellen)

Dus herhaal ik toch even mijn vraag: heb je opgestart in Veilige modus en in Veilige modus je Kaspersky verwijderd  èn heb je in veilige modus je Farbartlogjes proberen te maken? ?

Zo nee: doe je het eens?

Zo ja - en indien het niet lukte: welke foutmeldingen kreeg je dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, abbs zei:

Hallo,

 

Ik ben bang dat er een belangrijk bestand is verwijderd door één van de virusscanners kan je kijken of die wat verwijderd hebben en dat terug zetten.

Zie je daar niks kan het door een update van Windows Zelf zijn gebeurt, kijk die eens na of er recent nieuwe updates zijn geïnstalleerd en verwijder die dan eens.

20180429_202359.thumb.jpg.57059abe622d661e85ef19961ca22da3.jpg

 

20180429_202417.thumb.jpg.e15f48670efd3048caff12396cdf06a0.jpg

 

20180429_202658.thumb.jpg.f11d2a9097c7f15b6074954af7d47087.jpg

 

Er is geen update te verwijderen zoals te zien. Wat dien ik te doen?

30 minuten geleden, Passer zei:

Je moet Kaspersky niet zo maar proberen te verwijderen, je moet eerst opstarten zonder dat Kaspersky actief gemaakt wordt. Dit doe je door in veilige modus (met minimale ...(hoe staat het er ook weer)) op te starten: dan wordt Kaspersky niet mee opgestart en kan hij ook niet gaan protesteren.

(op die manier hoef je ook niet in je msconfig/boot Kaspersky buiten dienst te gaan stellen)

Dus herhaal ik toch even mijn vraag: heb je opgestart in Veilige modus en in Veilige modus je Kaspersky verwijderd  èn heb je in veilige modus je Farbartlogjes proberen te maken? ?

Zo nee: doe je het eens?

Zo ja - en indien het niet lukte: welke foutmeldingen kreeg je dan?

Ik kreeg een maal de mogelijkheid om safemode/cmd prompt te openen en daarin heb ik in de msconfig opstarten/serviecs alle AVs processen uitgezet. Hoewel ze niet aan staan kan ik alsnog niet de inactieve Kaspersky verwijderen. Maar ik kon nooit de normale veilige modus in, enkel de veilige modus met command prompt (heel raar weet ik). De fout bij het proberen van het opstarten van veilige modus is dit: 

 

20180429_201025.thumb.jpg.9bc5052e68f4e2a0dd49115a658803b6.jpg

 

Ik ga proberen veilige modus met command prompt weer in te komen. Soms lukt het niet en soms wel (heel wazig).

23 minuten geleden, droske zei:

Ik zou als eerste eens Windows Installer trachten te herstellen:https://support.microsoft.com/nl-be/help/2642495/the-windows-installer-service-could-not-be-accessed-error-when-you-try

Ga voor methode 1.

Ik heb alles geprobeerd te doen, echter het probleem zit in de stap: uitvoeren als administrator. Het reg bestand wil niet runnen omdat ik administrator taken niet uit kan voeren. Enige manier om zoiets te doen zonder administrator mogelijkheden?

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, OSpengler zei:

Enige manier om zoiets te doen zonder administrator mogelijkheden?

Neen.

 

Ben je wel zeker dat je onder een account met administrator rechten werkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens een tweede account in te stellen. Uiteraard eentje met admin rechten. Er is een reële kans dat dit niet lukt omdat je daar ook admin rechten voor nodig hebt.

Probeer het toch maar eens.

 

Eigenlijk moeten er op iedere pc minstens twee accounts met admin rechten ingesteld zijn. DIT IS ZE.....EER BELANGRIJK!!!!!!

Ikzelf doe dat altijd bij iedere pc. Een probleem zoals u nu aan de hand hebt is dan zo opgelost door via de tweede (reserve) account in te loggen. Dat biedt je opnieuw mogelijkheden om allerhande herstellingen uit te voeren.

 

Plaats ook eens een screenshot van schijfbeheer en, als het om een merk pc gaat, geef eens het merk en modelnummer van die pc.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, droske zei:

Probeer eens een tweede account in te stellen. Uiteraard eentje met admin rechten. Er is een reële kans dat dit niet lukt omdat je daar ook admin rechten voor nodig hebt.

Probeer het toch maar eens.

 

Eigenlijk moeten er op iedere pc minstens twee accounts met admin rechten ingesteld zijn. DIT IS ZE.....EER BELANGRIJK!!!!!!

 

Ikzelf doe dat altijd bij iedere pc. Een probleem zoals u nu aan de hand hebt is dan zo opgelost door via de tweede (reserve) account in te loggen. Dat biedt je opnieuw mogelijkheden om allerhande herstellingen uit te voeren.

 

Plaats ook eens een screenshot van schijfbeheer en, als het om een merk pc gaat, geef eens het merk en modelnummer van die pc.

 

Hoi Droske ik heb je bericht gezien. Ik zal het morgen proberen. Echter moet ik er nu vandoor. Ik zal morgen avond een update plaatsen.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.