Ga naar inhoud

Back-up maken


Theo2602

Aanbevolen berichten

ok, we gaan verder:

 

ik vroeg dit plaatje omdat in de handleiding die Droske maakte, er sprake is van het downloaden van een progje als je een rescue-cd wil gaan aanmaken (ps: het hoeft dus geen DVD te zijn - tenzij misschien in het geval je een WindowsPE-disk wil maken - maar ik veronderstel dat dit laatste voor je wat Latijn zal zijn?)

Volgens mij heb je dat progje niet nodig en zit dat gewoon in het programma zelf. We gaan het dus zoeken (op basis van de link die ik je in vorig bericht stuurde)

Klik onderaan links Gereedscha... eens open: staat daar niet iets bij als 'create bootbable media'  (zal zo iets zijn als: maak een opstartschijf/cd denk ik)

(plaats een plaatje ervan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, dan denk ik dat je gewoon verder kan met die uitleg die in die link helemaal uitgelegd wordt?

Kijk eens hoever je raakt en stel eventueel nog vragen?

Laat eens weten of het je lukt?

 

(en die backup had ik daarstraks al zien staan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt op het onderste geklikt (maak windows PE disk), klik echter (zoals op die pagina) op het bovenste (linux ...),

dan krijg je een venster als dit:

 

image.png.8e57e473cc816fad941b3d78af735bf0.png

 

Kies dan ook voor de onderste optie (export iso-file) mààr: met browse ga je naar de plaats waar jij die Iso (die dadelijk gaat gemaakt worden) moet bewaard worden.

Heb je jouw 'bewaarplaats' bepaald, dan onderaan verder met Next.

 

Dan gaat dat iso-bestand aangemaakt worden - laat de computer zijn werk maar doen.

 

Proces ten einde? dan kan je dit bestand op een cd gaan branden: start daarvoor CDBurnerXP op (zie je eigen plaatje op blz 3 van dit topic) en kies er voor de derde optie: iso-image branden. Ga dan op zoek naar je net aangemaakte iso-bestand en laat dat op cd branden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.