Ga naar inhoud

Opstart verbazing


Ronaldus68

Aanbevolen berichten

Als ik mijn computer opstart,kreeg ik een zwart beeld met allemaal voorbij rollende tekst,later bleek dat ik bij ms config een vinkje uit moest zetten.Nu krijg ik een z.g schijfcontrole,waar ik aan de lopende band, die zelfde teksten voorbij zie komen,en ook regelmatig de tekst verwijderen.Nu blijkt dat mijn printer (net nieuw) het niet meer doet.Ik weet niet wat er allemaal verwijderd is,maar het lijkt wel een actie van Microsoft.Gelukkig kan ik nog wel naar jullie mailen.Is er met een scan te zien wat er nou gebeurd is?? Ik heb wel een aantal keren delfix gebruikt om die onzin te verwijderen,maar ik heb het gevoel dat mij dat niet in dank word afgenomen.Misschien zie ik spoken.Graag een suggestie,van jullie kant

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo! 

Een schijfcontrole is bµvrij normaal. Deze laat je best gewoon lopen, en wacht dan tot ie opgestart is.
Als hij eenmaal is opgestart, wil je dan HDTune eens laten lopen?
Dit is hoe je het doet:

1. Download HD Tune naar het bureaublad.

2. Installeer HD Tune en start deze na de installatie op.

3. Ga naar het tabblad error scan en selecteer de schijf waar het besturingssysteem op staat (:C\)

4. Druk nu op scan, en wacht geduldig tot deze klaar is.

5. Als hij klaar is, neem je een screenshot, en voeg je deze toe aan je volgende bericht. 

Succes!

Jonas

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Ronaldus68 zei:

Als ik mijn computer opstart,kreeg ik een zwart beeld met allemaal voorbij rollende tekst,later bleek dat ik bij ms config een vinkje uit moest zetten.Nu krijg ik een z.g schijfcontrole,waar ik aan de lopende band, die zelfde teksten voorbij zie komen,en ook regelmatig de tekst verwijderen.Nu blijkt dat mijn printer (net nieuw) het niet meer doet.Ik weet niet wat er allemaal verwijderd is,maar het lijkt wel een actie van Microsoft.Gelukkig kan ik nog wel naar jullie mailen.Is er met een scan te zien wat er nou gebeurd is?? Ik heb wel een aantal keren delfix gebruikt om die onzin te verwijderen,maar ik heb het gevoel dat mij dat niet in dank word afgenomen.Misschien zie ik spoken.Graag een suggestie,van jullie kant

 

hd tune.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.