Ga naar inhoud

foto,s en filmpjes kijken


bernard

Aanbevolen berichten

Ik heb vanmiddag filmpjes opgenomen met mijn fototoestel van een Highland festfal .

Nu heb ik ze wel op mijn afbeeldingen staan , en kan ze daar ook afspelen 

Maar als ik naar Picasa ga staan de filmpjes er wel op , maar alleen een plaatje , dus geen bewegende beelden 

Wat doe ik verkeerd ?

Ik wil ze nl. graag in picasa hebben omdat ik ze dan gemakkelijker kan versturen met google 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb iets gedaan wat fout was , en vraag mij af hoe ik het weer terug kan draaien 

 

Ik heb filmpjes in mijn afbeeldingen geplaatst 

Deze staan er dubbel in , als ik er op klik dan krijg ik een venster ( bijlage ) 

Wat ik gedaan heb , is door rechts op de film ,of foto te klikken , en dan openen 

Als ik dan rechts klik dan krijg ik een keuze menu  :   openen met power media player    of  bewerken met paint   of  afspelen met cyber link power media player 14  of    bewerken   en  afdrukken 

Dan staat er nog een mogelijkheid om te kiezen  voor een app voor altijd afspelen

Ik heb dat vakje aangevinkt .

Nu denk ik dat dat voor smartphones is ?

Als ik nu op openen klik dan staat er openen met media power player ,

En dat kan ik niet weer verwijderen 

ik krijg de melding van de bijlage zowel bij foto,s  als filmpjes

1A.PNG

1B.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu gezien , dat de filmpjes 2 x op ,, mijn afbeeldingen , staan .

En helemaal niet op Picasa 

Volgens mij waren de dubbele kopieeen ?

Nadat ik deze ( foto) filmpjes verwijderd had bleven alleen de filmpjes met het flmpje kenmerk aan de zijkanten over .

Deze kan ik nu wel afspelen , maar ze komen niet op Picasa te staan 

 

En toch heb ik filmpjes op picasa staan van vorig jaar o.i.d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het idee , dat jullie dit allemaal maar wat warrige taal vinden ( vind ik zelf eigenlijk ook wel )

 

Maar laat ik het anders vragen :

Ik wil graag dat ik mijn foto,s in ,, mijn afbeeldingen ,, standaard kan openen met  :   windows media player 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kort antwoord: dat kan niet.

Langer antwoord: Windows Media Player kun je gebruiken om muziek en video’s af te spelen. Hier vind je de bestandstypen (extensies) die ondersteund worden door Windows Media Player: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/316992/file-types-supported-by-windows-media-player

Overigens geef ik voor het afspelen van muziek en video’s de voorkeur aan VLC Media Player, omdat dat programma met meer bestandstypen overweg kan.

 

Foto’s open je niet met Windows Media Player, maar met een fotoviewer. Enkele voorbeelden van fotoviewers: de app Foto’s (zit standaard in Windows 10), Windows Photo Viewer (dat was de standaard viewer in Windows 7 en ouder), IrfanView, XnView, Faststone viewer enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.