Ga naar inhoud

Access 2013 formulier dupliceren


ChrisNijlen

Aanbevolen berichten

Als ik met Access 2013 een formulier (in een databank) wil dupliceren, dan maak ik een nieuw formulier aan : "maken" - "formulierontwerp" en doe ik copy en paste. Het probleem is dat de velden geen data krijgen van de databank. Er komt (in formulierweergave) "#NAAM?" in plaats van gegevens uit de databank.

Wat doe ik verkeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jouw snelle reactie.

Maar ik wil geen rapport maken, gewoon een formulieren kopieren onder een andere naam.

Ik heb 2 printers en bij de ene moeten de velden een iets andere stand hebben, dus maak ik gewoon een andere formulier voor de andere printer.

Maar die kopie zou toch dezelfde linken moeten geven met de databank. Waarom is dat dan niet zo?

 

ps Als ik in een formulier alles selecteer, kan ik dan niet alle velden ineens wat naar onder verschuiven? Dit kan ik blijkbaar niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, door een rechterklik + copy, en dan het woord formulieren te selecteren en te plakken gaat het wel. De velden linken met de databank.

Ik werk gewoonlijk met verkenner, maar met een databank gaat dit niet, want de formulieren zitten verborgen in het databankbestand.

Je hebt mij goed geholpen, dankjewel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.