Ga naar inhoud

Update 1803


Theo2602

Aanbevolen berichten

Download kan ik leegmaken Datastore niet. Datastore niet omdat de map in een ander bestand is geopend. Ik heb op mijn C:\schijf nog 131 GB vrij. Dus enkel als er iets opstaat dat de werking kan hinderen, is het nodig om het te verwijderen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben iets vergeten en daarom kon je niet verwijderen maar doe onderstaande:

 

Open opdrachtprompt of Windows powershell als administrator.

Kopieer onderstaande tekst en plak het achter >

net stop wuauserv

Ga nu naar C:\Windows\SoftwareDistribution

Maak de mappen DataStore en Download leeg--> het kan zijn dat je niet alles kan verwijder maar dat is niet erg.

Ga terug naar opdrachtprompt of Windows powershell als administrator en plak onderstaande tekst

net start wuauserv

Doe verder niks. Windows zal update wel downloaden en je zal merken dat de update wordt installeert.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, stegisoft zei:

Open opdrachtprompt of Windows powershell als administrator.

Links onderaan in je taakbalk heb je de windowsknop - klik daar rèchts op en je vind het ergens in het midden.

 

(als je daar net stop wuauserv  ingevuld hebt, moet je uiteraard eerst nog enteren voor je verder komt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu, op de desktop, een film naar youtube aan het opladen, dus zit ik aan de laptop. Maar ik had al even gezien, en dan kom ik in zo'n DOSvenstertje. De laatste keer dat ik daar iets intypte is mijn computer geblokkeerd, en moest ik hem laten opnieuw installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat mag nooit door met rechts op die map te klikken en dan op de Delete toets te drukken.

Waarom wacht je niet gewoon een paar dagen? Dan wordt hij automatisch door Windows zelf verwijderd. Hoef je helemaal niets voor te doen.

Windows doet dat na 10 dagen. Op sommige pc's kan het een paar dagen langer duren. Ik heb wel eens gecontroleerd op 2 van mijn pc's. Op de ene pc gebeurde het na 12 dagen; op de andere na 14 dagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die W10 1803 is wel een probleem geval, sommige Microsoft programma's zijn beschadigd. Zo kan ik op mijn desktop de Microsoft Solitair Collection nog wel opstarten, maar hij blijft hangen op het hoofdblad. Op mijn laptop doet hij het nog wel, maar ik moest wel terug mijn voorkeuren enz ingeven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.