Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Ans2018

Facebook melding ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

Aanbevolen berichten

Helaas kan ik sinds gister niet meer op mijn (zakelijke) Facebook account inloggen.

Bij het openen van www.facebook.com verschijnt deze melding

ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

Het is wel mogelijk om via het prive account naar het zakelijke account te gaan.

Maar er is nu geen beheerder meer in het account. Het is dus niet mogelijk om hier iets in aan te passen.
    Deze melding verschijnt ook bij mijn collega's.

Wat heb ik al gedaan:
    - Alle cookies/wachtwoorden/bestanden die ik kan vinden verwijderd op de pc als via mijn browser.
    - Geprobeerd via Google Chroome en via Microsoft Edge (dan zie ik de URL steeds wijzigen) maar lukt op beide niet.

Alvast bedankt voor de reactie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

17 minuten geleden, Ans2018 zei:

ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

Dit is meestal een fout die veroorzaakt wordt door Google (en niet door Facebook of door je PC). In dit geval zou dit dus door Google Chrome zijn (al is het vreemd dat je met Edge ook problemen schijnt te hebben). Misschien is het handig om het zakelijke Facebook-account hier even te vermelden. Dan kunnen we eens bekijken wat er voor andere gebruikers merkbaar is ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Zowel met Google Chrome als Firefox is het account bereikbaar (zonder foutmeldingen voor het publiek). Zichtbaar is dat 2 uur geleden zowel het adres als het telefoonnummer gewijzigd zijn (wat dus de meest actuele openbare berichten zijn). Is de onbereikbaarheid dan ingetreden nà deze wijzigingen ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

Wij hebben zelf die laatste wijzigen (het adres en telefoonnummer) niet doorgevoerd.

En we zijn geen beheerder meer van het account.

Sinds gister kunnen we er niet meer in.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Wijziging adres

5b069b722251d-Aker_Adres.JPG

Wijziging tel.nr

5b069b9034627-Aker_telefoonnummer.JPG

Ondertussen is dat 3 uur geleden ... wat in principe toch moet betekenen dat er een "beheerder" (wie dit ook mag zijn) een actie heeft uitgevoerd op jullie FB-account ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

Het begint meer op een gehackt account te lijken.

Maar helaas kan ik zelf nog steeds Facebook niet openen op mijn pc. 
    Als ik al mijn browsergegevens wis, dan kom ik op de inlogpagina van Facebook.
    Maar na het intypen van mijn inloggegeven krijg ik de melding weer.

Ook de linken van Facebook via een zoekmachine openen niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.067
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      bamboebeertje
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door kape
        Na de vaststelling dat 87 miljoen accounts bij Facebook misbruikt werden door externe bedrijven - waarvan 2,7 miljoen in de Europese gemeenschap, 89000 in Nederland en 60000 in België - en dat je persoonlijke gegevens niet meteen veilig zijn bij het bedrijf van Mark Zuckerberg - zou je kunnen overwegen om je persoonlijk account ofwel te deactiveren, ofwel definitief te verwijderen. Vermits het niet altijd even duidelijk is hoe dat kan, zetten we hier de procedure om je account te verwijderen op een rijtje.

Als je het account verwijdert, is het ook effectief verdwenen. Je kan niet meer opnieuw inloggen en alle gegevens die je gepost hebt zijn niet meer bereikbaar. Je kan eventueel alle gegevens die je hebt gepubliceerd op Facebook wel eerst opslaan als een kopie.

HOE DOE JE DIT :

Log in bij Facebook Ga naar Instellingen Je komt op Algemene accountinstellingen Kies daar voor onderdeel Algemeen Klik op Een kopie downloaden van de Facebook-gegevens Via Mijn archief starten wordt de kopie van alle gegevens aangemaakt.  
        Om je account definitief te verwijderen, dien je gebruik te maken van het "verwijderingsformulier" van Facebook (dat een beetje verstopt zit).

HOE DOE JE DIT :

Log in bij Facebook Ga naar https://www.facebook.com/help/delete-account Kies voor Mijn account verwijderen  
        Let wel: als je account verwijderd is, is het ook écht weg. Indien je later toch zou willen herbeginnen met een Facebook-account moet je dit opnieuw van bij de start registreren. Maar we gaan er hier van uit dat je wel héél overtuigd bent om je account te verwijderen.

Belangrijk: Na deze bewerkingen mag je de volgende 14 dagen niet meer inloggen op Facebook, pagina’s liken of vrienden toevoegen. Doe je dit wel dan wordt je account automatisch weer geactiveerd.
      • Door kape
        Na de vaststelling dat 87 miljoen accounts bij Facebook misbruikt werden door externe bedrijven - waarvan 2,7 miljoen in de Europese gemeenschap, 89000 in Nederland en 60000 in België - en dat je persoonlijke gegevens niet meteen veilig zijn bij het bedrijf van Mark Zuckerberg - zou je kunnen overwegen om je persoonlijk account ofwel te deactiveren, ofwel definitief te verwijderen. Vermits het niet altijd even duidelijk is hoe dat kan, zetten we hier de procedure om je account (al dan niet tijdelijk) te deactiveren op een rijtje.

Als je het account deactiveert, wordt dit op "pauze" gezet. Je profiel wordt van Facebook verwijderd, maar de gegevens die je gepost hebt blijven nog bewaard bij Facebook (mocht je beslissen om toch terug actief te worden, kunnen deze terug gebruikt worden). Je account wordt opnieuw geactiveerd door gewoon op Facebook in te loggen.

HOE DOE JE DIT :

Log in bij Facebook Ga naar Instellingen Selecteer Algemeen Scrol in het venster Algemene accountinstellingen naar onder Selecteer Account Beheren Kies Bewerken Kies voor de optie Je account deactiveren Bevestig met Deactiveren. Facebook tracht je nog te overhalen om actief te blijven, maar als je uiteindelijk - na het opgeven van de reden waarom je geen "vrienden" meer wil zijn - klikt op Bevestigen, zal Facebook je account deactiveren.
      • Door clovis
        dag hulpforum,

hopelijk kunnen jullie mij helpen...het lukt mij niet.
        sinds donderdag kan ik niet meer inloggen op facebook. ik kreeg een melding dat er iets verdachts is met mijn account....
        mijn gsm nr is niet aangegeven op facebook, indien ik problemen heb ( dit deed ik eerder om privacy redenen).
        ik deed dan het volgende om mijn account te herstellen ...alles loopt vlot...totdat ik tot hier kom...zie bijlage...als ik de code invul en duk op bevestig...GEBEURT ER NIKS !!!! 5 maal heb ik al om zo een code gevraagd !!!!  ( telkens krijg ik dezelfde code). ....zucht .... weet iemand een andere oplossing...eventueel die oplossing waarbij vrienden kunnen helpen om jou account te herstellen?...maarja, als je zelf er niet opgeraakt mits het gevn van de code :-(....het is echt heel flauw van facebook soms hoor met hun beveiliging...je bent haast VERPLICHT van je gsm account prijs te geven en als ik ergens elders dan thuis inlog op facebook,krijg ik een mail in mijn inbox,dat ik van ergens anders ben ingelogd. en facebook bereiken om hun te vertellen met hun onnozelheden...neen,nergens een facebook contactmail ofzo.

• Door Tijl_Mourisse
        Ik heb 4 browsers gedownload omdat Facebook niet wou laden op Google Chrome. Wat blijkt? Facebook wil op geen enkele browser laden! De app werkt perfect op mijn gsm en het laadt daar ook gewoon op Chrome. Ligt dit aan mijn computer?
      • Door jerhay
        Hoi allen!

Ik zit met een serieus probleem op mijn samsung galaxy s4 mini telefoon. Gisteren heb ik de synchronisatie tussen facebook en mijn contactenlijst aangezet. Een gevolg daarvan is dat mijn interne telefoongeheugen vol zit. 

Ik heb al alle mogelijke apps van mijn toestel verwijderd of naar mijn SD kaart verwezen, echter mijn telefoongeheugen blijft verder vol lopen. Ik heb intussen ook al de synchronisatie uitgezet en mijn facebook account van de telefoon verwijderd. 

Echter blijf ik met een contactpersonenlijst van 2,2 GB zitten! Ik heb ergens gelezen dat ik mijn contactpersonen lijst hiertoe moet exporteren, vervolgens wissen op de telefoon en vervolgens weer importeren.

Probleem: als ik mijn contactpersonenlijst open, dan staat die al meer dan 24u op: Contactpersonenlijst bijwerken...
        Kortom, ik kan de export dus niet uitvoeren, want het menu wil niet openen zolang dit er op staat!

Ik moet dus een andere methode hebben om mijn contactpersonen te kunnen exporteren, zonder dat ik hierbij een app op mijn gsm moet installeren (geheugen vol). Iemand een idee wat ik hier mee moet doen?

Alvast bedankt!
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.