Ga naar inhoud

Internet Explorer 11 - webcookies niet te verwijderen


Aanbevolen berichten

Ik moet op dit moment passen, omdat ik verder geen bruikbare tips voor je heb. Hopelijk heeft een ander forumlid nog wel tips voor je.

 

Zelf maak ik voornamelijk gebruik van Firefox, al heb ik ook Edge, Internet Explorer 11, Chrome en Opera op mijn pc staan. Ik heb al die browsers geïnstalleerd omdat ik dan mensen op dit forum kan helpen die een vraag hebben over een van die andere browsers.

Voor het onthouden van inloggegevens (gebruikersnamen en wachtwoorden) gebruik ik een wachtwoordmanager. Tijdens de installatie van die wachtwoordmanager (ik gebruik zelf Sticky Password, maar er bestaan er vele, zowel betaald als gratis) kon ik aangeven dat gebruikersnamen en wachtwoorden nooit mogen worden opgeslagen door welke browser dan ook. Het opslaan van wachtwoorden mag ook niet worden aangeboden door de browsers. De paar wachtwoorden die ik vóór de installatie van de wachtwoordmanager had laten opslaan door Firefox, werden door die actie ook automatisch verwijderd uit die browser.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.