Ga naar inhoud

office 2016 voor w 10


Aanbevolen berichten

6 minuten geleden, Johan Hagendoorn zei:

 Als ik bij m'n vorige computer namen adressen e.d. moest in vullen deed m'n PC (W8.1) dat vaal automatisch nu niet.:mellow:

Waar vul je dat in of over welk programma heb je het?

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Johan Hagendoorn zei:

Op internet b.v. als ik m'n gegevens moet invullen bij een bestelling of zo, sorry:mellow: weet het niet beter uit te leggen.

Nu zijn we een stap verder :top:

Gebruik je een cleaner zoals bv Ccleaner?

Welke browser gebruik je hier een voorbeeld: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/17499/windows-internet-explorer-11-remember-passwords-fill-out-web-forms

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Johan Hagendoorn zei:

:thankyou-bor: Gevonden en ingesteld, Ccleaner ga ik downloaden ( PC 2 weken oud ) nogmaals :thankyou-bor: voor de hulp. doe maar een :locked2: 

Met Ccleaner heb je de kans dat de instellingen dan weer worden verwijderd (daarom was mijn vraag of je Ccleaner had).

In Ccleaneer kan je het één en ander uit of aanvinken, daar moet je mee leren omgaan wat wel of niet weg mag:

 

5b0d491cf345b-Naamloos.png

 

Mocht dat niet werken, Ccleaner helemaal niet gebruiken en schijfopruiming gebruiken Schijfopruiming gebruiken.

 

En vragen staat vrij hoor dus mocht er nog eens vragen komen je weet ons forum te vinden :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • abbs sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.